Foto iFokus

Foto

Etikettlandskap-och-natur-ej-kritik
Läst 425 ggr
Granatapple
0

Ny kamera- nya bilder!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag har jag köpt min efterlängtade Canon EOS 400D! Har bara haft en liten stund att testa den, men än så länge är jag mer är nöjd! Här kommer lite bilder från min första dag som systemkameraägare :)

Första bilden är på… himlen. Inte jätte originellt, men gillade ändå bilden :)

obs. inga av bilderna är redigerade mer än reducerad storlek och ram ditlagd ram :)

Granatapple
0

Andra bilden är också på himlen. Ännu mindre originell, men ändå en av de bättre jag lyckades ta.

Granatapple
0

Tredje bilden är inte den bästa bilden, men jag tyckte den var ganska cool :)

Granatapple
0

Och den sista och fjärde bilden föreställer en ko. Inte heller någon toppen bild, men jag hoppas att jag lär mig :) Kreativ kritik, tack :)

kristinah
0

Grattis till nya kameran. Fina bilder. Har också rätt ny kamera som jag försöker lära mig men jag har Nikon D80.

Lycka till i fortsättningen. Hoppas nu blir riktigt nöjd med ditt kameraköp.

Howzer
0

#3: Beskär vänsterkanten så att gula id-märkningen försvinner så blir bilden i mitt tycke mycket bättre.

Viktoria-
0

Mycket fina bilder! Gillade speciellt bild 3 - fint ljus, men synd att det inte var lite mer skärpa på bilden.

Bild 2 var också väldigt snygg, inget orginellt (som sagt) men dom funkar alltid. Du skulle bara ha tänkt på den lilla lilla grenen till höger - mycket liten, men störande.

Lycka till med nya kameran!
 /MVH Viktoria