Foto iFokus

Foto

Etikettövrigt
Läst 635 ggr
Fridoliin
0

Yeees!!! :D :D

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Äntligen!!

Om bara ett par dagar har jag fått hem min efterlängtade kamera :D:D Jag är så himlans glad :D

Det fick bil en Sony Cybershot DSC W55 ( Svart, bara för att jag tyckte den var käftigast i den färgen :) 

Det är min allra första kamera :D

Ska bli så himla kul att ta "förstabilden" :D Längtar som en galning :)   ;D

/Frida

Medarbetare på Sång.ifokus.

Stå på dig, annars gör någon annan det.

Fridoliin
0

Jag kanske ska tillägga.  Med tanke på att det är min första kamera, och de enda bilderna jag tagit med en kamera är när jag varit med min kompis. ( hon har en systemkamera)

Därför fick det bli en enkel digitalkamera :) Om det nu skulle hända att jag tappar intresset :D

/Frida

irma
0

är nog bra att börja med en kompakt och sen utveckla fotograferandet och satsa på dyrare kamera. :-) som du säger, utifall intresset försvinner.

Jag hoppas du blir nöjd med den. Lyckat till

Granatapple
0

Vad roligt och lycka till med fotograferandet! Själv så "får" jag min alldeles egna systemkamera på måndag! Längtar också som en galning ;)

Fridoliin
0

2#, ja, så tänkte vi också, det är ju kanske dumt att köpa en bra systemkamera för flera tusen och sedan tappa intresset och låta kameran ligga :/ Men jag börjar med en "vanlig" Digitalkompakt, så får vi se vart det leder :)

3# Ja, det ska bli jätteroligt :D

Okej, vad roligt, hoppas det går bra med din kamera också :)

Tack så mkt för svaren :)

/Frida

Katter3
0

Jag har en likadan, fast i silver. Jag lovar, du kommer bli nöjd med den kameran! :) Fotar inte lika mycket med den nu, eftersom jag köpt en Nikon D50.

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Fridoliin
0

5#   Okej, vad kul :D

Finns det några nackdelar med kameran eller är det mesta positivt? Är den "enkel" för en nybörjare?  Och tar den bra biler?

Mkt frågor på en gång ;D Men men, man måte ju få veta ;)  Det mesta jag kan ju redan det mesta om den xD Man måste ju söka info om sina nya grejjer ;P 

Tack så mkt för svar :)

/Frida

Fridoliin
0

Är det ingen mer som vet något om kameran eller som kanske vill gratta mig för min bästa investering hittils ;D Skrattande

/Frida

Katter3
0

#6 Det kan kanske ta en stund innan man lär sig alla inställningar, men det blir fina bilder. :)

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Fridoliin
0

#8 Okej, tack så mkt för svaret :) Det uppskattas :D Nu är det bara(antagligen) 2 dagar kvar tills jag får hem den xD Jippie :D

För Granatäpple så är det ju bara en dag kvar, :D hoppas det går bra med din kamera GÄ :D

/Frida