Yeees!!! :D :D
Äntligen!!
Om bara ett par dagar har jag fått hem min efterlängtade kamera :D:D Jag är så himlans glad :D
Det fick bil en Sony Cybershot DSC W55 ( Svart, bara för att jag tyckte den var käftigast i den färgen :)
Det är min allra första kamera :D
Ska bli så himla kul att ta "förstabilden" :D Längtar som en galning :) ;D
/Frida
Medarbetare på Sång.ifokus.
Stå på dig, annars gör någon annan det.

Jag kanske ska tillägga. Med tanke på att det är min första kamera, och de enda bilderna jag tagit med en kamera är när jag varit med min kompis. ( hon har en systemkamera)
Därför fick det bli en enkel digitalkamera :) Om det nu skulle hända att jag tappar intresset :D
/Frida

är nog bra att börja med en kompakt och sen utveckla fotograferandet och satsa på dyrare kamera. :-) som du säger, utifall intresset försvinner.
Jag hoppas du blir nöjd med den. Lyckat till
Vad roligt och lycka till med fotograferandet! Själv så "får" jag min alldeles egna systemkamera på måndag! Längtar också som en galning ;)

2#, ja, så tänkte vi också, det är ju kanske dumt att köpa en bra systemkamera för flera tusen och sedan tappa intresset och låta kameran ligga :/ Men jag börjar med en "vanlig" Digitalkompakt, så får vi se vart det leder :)
3# Ja, det ska bli jätteroligt :D
Okej, vad roligt, hoppas det går bra med din kamera också :)
Tack så mkt för svaren :)
/Frida
Jag har en likadan, fast i silver. Jag lovar, du kommer bli nöjd med den kameran! :) Fotar inte lika mycket med den nu, eftersom jag köpt en Nikon D50.
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

5# Okej, vad kul :D
Finns det några nackdelar med kameran eller är det mesta positivt? Är den "enkel" för en nybörjare? Och tar den bra biler?
Mkt frågor på en gång ;D Men men, man måte ju få veta ;) Det mesta jag kan ju redan det mesta om den xD Man måste ju söka info om sina nya grejjer ;P
Tack så mkt för svar :)
/Frida

Är det ingen mer som vet något om kameran eller som kanske vill gratta mig för min bästa investering hittils ;D 
/Frida
#6 Det kan kanske ta en stund innan man lär sig alla inställningar, men det blir fina bilder. :)
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

#8 Okej, tack så mkt för svaret :) Det uppskattas :D Nu är det bara(antagligen) 2 dagar kvar tills jag får hem den xD Jippie :D
För Granatäpple så är det ju bara en dag kvar, :D hoppas det går bra med din kamera GÄ :D
/Frida