Foto iFokus

Foto

Etikettbildhantering
Läst 495 ggr
Robert
0

Hemsida - Fotostudio

Se länk, http://www.fotonipa.fi/index.php

När du möter första sidan, tänker du på fotograf och studio? Eller tänker du på någonting annat.

När jag gick in på den sidan så tänkte jag direkt att oj, vad färger är viktigt på en hemsida.

Hälsningar

Robert

mihe
0

Rött, vitt och svart är dom viktigaste färgerna. Dom bästa enligt dom som vet.

mihe

CarlR
0

Snyggt och stilfullt. Kanske jag skulle ha valt ett annat teckensnitt för länkarna i det röda fältet längst upp. Jag gillar den enkelhet och diskreta färgval som webbplatsen representerar.

bjorsa
0

Tråkig som jag är tänkte jag aha fattar ingenting då den är på finska så då klickade jag men fick då upp ett obegripligt formulär :-) kanske man skulle lära sig finska :-)

Men färgen och designen sa mig faktiskt ingenting men tycker de e så ofta för mig å de e väl att jag inte riktigt fattar designen men man kan ju inte förstå allt men lite vore ju kul :-)

mvh/bjorsa

Niklas
0

Det finns ingenting på den sidan som får mig att tänka fotografering. Förmodligen står det något om man begriper finska för de avslöjar verkligen ingenting med färg och form tycker jag.

Vänliga hälsningar 

Niklas

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Martin
0

Det enda som för mina tankar till fotografering är Fotonipa som det står i början på det röda…

Lagom diskret design, tilltalande och estetisk. Gillar den.

mvh Martin

Robert
0

Jag håller med om att designen är tilltalande.

Nu är jag väldigt dålig på finska och min första tanke var att min fru hade något annat i baktanke när hon skickade mig länken.

Hälsningar

Robert