Foto iFokus

Foto

Etikettkritik-medel
Läst 591 ggr
Noa-Nisse
0

kritik till kåsebergabild

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag var i kåseberga idag och tog lite foto.. ett foto som jag blev ganska nöjd med är denna… den ser drömmade ut på något vis.. vet ej vem personen är på fotot, utan kom med utav en slump, men tycker endå att det blev ganska bra med människan där..  det blir liksom pricken över iet med henne..

men men,, säg gärna vad ni tycker om bilden! =)

Medarbetare på Hundar.ifokus

Noa-Nisse
0

gud va suddig bilden blev när jag la upp den här :S inte alls så suddig innan!! :O ?!   men men.. hoppas endå ni kan ge kritik ;)

Katter3
0

Bor du när Kåseberga? :) Det gör jag. ^^,

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Noa-Nisse
0

nej, jag bor ca 1,2 mil därifrån, men vi åkte dit för att äta typ ;P så tog jag med mig kameran dit :P !

ingen som vill kommentera bilden?

Katter3
0

Det skulle nog bli finare om man såg mer mark runt omkring människan, känns lite tajt. Havet är vackert, men det kanske skulle bli lite mer liv om där satt några fiskmåsar och guppade? Synd att det blev så pass mycket skugga på backarna, men annars fint.

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Achatina
0

Finns det vatten i kåseberga? x'D

Noa-Nisse
0

#4.. oh tack för din kritik! ska tänka på det till nästa gång.. ja jag tyckte verkligen det var synd att det blev så mycket skugga kring backarna.

#5. kanske finns det mer än en "kåseberga" i sverige.. för den kåseberga som jag vet är där mycket vatten!! och det är jätte vkackert där!! mycket liten och kär hamn eller vad man ska säga.. och känd för sin fisk också!

en annan bild jag tog!

synd att buskarna kom med… eller?! :O :P

Katter3
0

#6 Både ja och nej, ett sätt gillar jag buskarna, och på ett sätt inte. :) Tycker dock att kvalitén är lite dålig på bilden, kanske fotad med en mobilkamera?

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

[Linsenhejhej]
0

Vad är backar för nåt?

Noa-Nisse
0

#8.. backar? det är typ kullar.. jag vet inte hur jag ska förklara det.. hihih

"6.. okej tack =) nej faktiskt är den inte tagen med mobilkamera.. men dom blir jättesuddiga när jag lägger upp dom på iFokus.. i min mapp på datorn är dom superklara! och större..

Achatina
0

#6 Eller så är det jag som inte är så bra på att komma ihåg vart saker ligger.. Blandade nog ihop det med Valleberga..

Martin
0

Noa_Nisse, för att en bild skall behålla kvalitetn på iFokus så får den inte vara större än 800x600 pixlar. Är den större komprimeras den.

Jag gillar faktiskt den tigha beskärningen. Den visar hur liten människan är i naturen.

mvh Martin

Runsviks
0

Jag var i Kåseberga straks efter påsk i år… jag och min familj bara älskade fiskebyn Kåseberga (strömmingen helt underbar god) och Ales stenar. Vi blev nog förälskade i Skåne … synd bara att vi har 100 mil ned till Skåne… men vi kommer att göra om trippen.

Jag gillar din bild för jag var aldrig ut på bryggorna och såg åsen från den vinkel som du har fotat. Snyggt. Din andra bild visar hur stort och mäktigt det är runt Kåsebergaåsen. //Kristin

Noa-Nisse
0

#11 tack! okej.. ska fråga pappa hur man gör! för kan inte sånt så bra :P

#12 tack!  ja det är vackert uppe vid ales stenar! 100 mil härifrån! vart bor du då? :P

Runsviks
0

#13 vi bor i Sundsvall och följde med våra tjejer till Malmö för de ville se My Chemical Romance. Då passade vi på att turista ett par dagar och hälsa på bekanta.

Här kommer några av mina foton från Skåne - Kåseberga - Ales stenar… hoppas du inte tar illa vid dig när det är din tråd. Men jag vill bara visa hur underbart vacker ni bor nere i Skåne.

Kåseberga

//Kristin

Noa-Nisse
0

#14, va kul!
nej klart det inte gör något det är bara kul att få titta på bilderna! jättefina och klara bilder du tagit!!!

På din bild nr två så har jag en bild tagen fast från andra hållet! :P haha.. här är den--->

synd bara att det ska vara så blåsigt!! :/