Foto iFokus

Foto

Etikett: fotolekar-fototävlingar
Läst 771 ggr
Teja-Bea
0

Resultat Fotoutmaning #42

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Denna veckas fotoutmaning hade temat "Närhet" och medlemmarna bjöd på fina bilder med många olika tolkningar. 

Jag fick tidigt några favoriter men det är alltid svårt att välja ut de man tycker är allra bäst! Här kommer i alla fall mina favoriter!

På 3:eplats satte jag Thomson1. Bilden är ingen fototeknisk skönhet men det är en härlig bild med skön humor och som fotografen själv skrev; närmare än såhär blir det inte!

Som 2:a finner vi Taci. Ljuset är lite matt och jag skulle själv beskära den ovanför stenen. Men jag är otroligt svag för solnedgångar och bilden förmedlar en härligt romantisk stämning.  

Min favorit denna vecka är….. *trrrrrrrumvirvel*

MLphoto! Bilden är mycket bra! Bra skärpa, varmt ljus och bra beskuren. Man känner verkligen närheten och värmen mellan dessa vänner. Att den stora hästen har slutet öga känns som Pricken över i!

Grattis alltihopa till fina bilder och ett extra grattis till veckans medaljörer! Nu lämnar jag nu över stafettpinnen till MLphoto!

Här kan du se alla bidragen

Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~

Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

Mandylion
0

Grattis grattis =)

[mingdie]
0

Grattis till alla vinnare

Cydonia
0

Grattis!

Jennie104
0

Grattis!! :)

Ylvaa
0

Grattis ! :D

Marija
0

Congrats :)

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Buuc
0

Gjattish! :D

Laboh
0

Grattis :)

Eostra
0

Grattis alla! :)

Starfall
0

Grattis!!! Skrattande

[mingdie]
0

Eftersom MLfoto inte har tagit upp utmaningen så kanske andraplats Taci eller tredjeplats Thomson1 kan ta över.

niffen
0

*Putt* Väntar fortfarande på nästa utmaning  ;)

Ellsa
0

Stort grattis!

neonrosa
0

Grattis! Härlig vinnarbild, synd att den inte var lite större :-)