Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen Flygfoto - Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Allmän diskussion kring fotografering A-B-C, alla misslyckade bilder Adobe Photoshop/Lightroom/Elements Bildanalys Bildhantering Om sajten Foto iFokus, kritik & förslag Foto iFokus fototävlingar & fotolekar Fotografera Art & abstract, fyrverkerier Ej kritik Fotografera arkitektur och gatufoto. Ej kritik Fotografera fordon och sport. Ej kritik Fotografera landskap & natur. Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Fotografera makro & stillbilder - Ej kritik Fotografera mat - Ej kritik Fotografera människor. Ej kritik Fotografera vilda djur & husdjur. Ej kritik Kameror, objektiv och annan utrustning Kritik - Hård Kritik - Medel Kritik - Nybörjare Kurser & Utbildningar - Bildtema & Fototeknik Läsvärt Mjukvara Mobiltelefoner - fotorelaterat OT - Off Topic Okategoriserade bilder Ej kritik Pinhole- och Toycamera Redigera mina bilder

Säljes, köpes eller bytes Webbplatser Övrigt
Övrigt

Framkalla film

2020-08-01 21:28 #0 av: Glassljus

Vart skickar man filmen från kameran för framkallning?

Anmäl
2020-08-01 23:33 #1 av: Sindri

Det finns fortfarande företag som gör sådant. Bor du i en storstad kan du t.o.m. hitta en fysisk affär. Sen är nog prissättningen en djungel.
https://www.google.se/search?newwindow=1&source=hp&ei=1N4lX_OKLsSZsAfZybbgDA&q=framkallning+av+film&oq=framkallning+av+film&gs_lcp=CgZwc3ktYWIQAzICCAAyAggAMgYIABAWEB4yBggAEBYQHjIGCAAQFhAeMgYIABAWEB4yBggAEBYQHjIGCAAQFhAeMgYIABAWEB4yBggAEBYQHjoICAAQsQMQgwE6BQgAELEDOggILhCxAxCDAToCCC46BQguELEDOggILhCxAxCTAjoICAAQFhAKEB5Q1wlYmSxgxi9oAHAAeACAAbcBiAGKGJIBBDAuMjCYAQCgAQGqAQdnd3Mtd2l6&sclient=psy-ab&ved=0ahUKEwjzxIfb-frqAhXEDOwKHdmkDcwQ4dUDCAc&uact=5

Anmäl
2020-08-02 17:34 #2 av: Glassljus

Vilken av alternativen ska jag ta av alla dem? Är rätt nybörjare så fattar noll haha. Det är denna jag har använt: httpss://www.clasohlson.com/se/Engångskamera-FUJI-QuickSnap-Superia/p/38-7826

Anmäl
2020-08-02 23:10 #3 av: Sindri

Sålde inte Clas Ohlsson fotopåsar till kameran?
Du får annars klicka på alla länkar och se vilken som är billigast. Men billigt är det inte, det kostar minst ett par hundra. Kvalitetsmässigt tror jag inte det spelar någon roll. 

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.