Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

Flygfoto - Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Allmän diskussion kring fotografering A-B-C, alla misslyckade bilder Adobe Photoshop/Lightroom/Elements Bildanalys Bildhantering Om sajten Foto iFokus, kritik & förslag Foto iFokus fototävlingar & fotolekar Fotografera Art & abstract, fyrverkerier Ej kritik Fotografera arkitektur och gatufoto. Ej kritik Fotografera fordon och sport. Ej kritik Fotografera landskap & natur. Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Fotografera makro & stillbilder - Ej kritik Fotografera mat - Ej kritik Fotografera människor. Ej kritik Fotografera vilda djur & husdjur. Ej kritik Kameror, objektiv och annan utrustning Kritik - Hård Kritik - Medel Kritik - Nybörjare Kurser & Utbildningar - Bildtema & Fototeknik Läsvärt Mjukvara Mobiltelefoner - fotorelaterat OT - Off Topic Okategoriserade bilder Ej kritik Pinhole- och Toycamera Redigera mina bilder Säljes, köpes eller bytes Webbplatser Övrigt
Kritik - Hård

CaToss fotografering (kritik)

2019-05-18 23:06 #0 av: CayKantos

Då jag verkligen vill börja fota mera och utveckla och utmana mig själv tänkte jag starta en tråd här i hopp om att kunna få konstruktiv kritik från alla hundägare/älskare och fotografer då mitt främsta foto-fokus är just hundar. Kom gärna med förslag på vad ni hade önskat var annorlunda, vad ni tycker kunde ha varit bättre, mm.

Det kommer stå datum, vem motivet är, en länk till originalfilen (för att se bättre kvalitet) och om det är redigerat eller inte.

🙇‍♂️

Just another crazy animal lover Skämtar

Ägare av CaToss Photography, kom gärna in och kika!

Anmäl
2019-05-18 23:06 #1 av: CayKantos

Tagen idag den 18 maj 2019, redigerat i gratis version av lightroom på telefonen, första gången jag någonsin har redigerat. Motiv: Amirace Doongara "Kantos"
https://photos.app.goo.gl/Ri1BbPZEPC3iBbTdA

Just another crazy animal lover Skämtar

Ägare av CaToss Photography, kom gärna in och kika!

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.