Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen Flygfoto - Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Allmän diskussion kring fotografering A-B-C, alla misslyckade bilder Adobe Photoshop/Lightroom/Elements Bildanalys Bildhantering Om sajten Foto iFokus, kritik & förslag Foto iFokus fototävlingar & fotolekar Fotografera Art & abstract, fyrverkerier Ej kritik Fotografera arkitektur och gatufoto. Ej kritik Fotografera fordon och sport. Ej kritik Fotografera landskap & natur. Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Fotografera makro & stillbilder - Ej kritik Fotografera mat - Ej kritik Fotografera människor. Ej kritik Fotografera vilda djur & husdjur. Ej kritik Kameror, objektiv och annan utrustning

Kritik - Hård Kritik - Medel Kritik - Nybörjare Kurser & Utbildningar - Bildtema & Fototeknik Läsvärt Mjukvara Mobiltelefoner - fotorelaterat OT - Off Topic Okategoriserade bilder Ej kritik Pinhole- och Toycamera Redigera mina bilder Säljes, köpes eller bytes Webbplatser Övrigt
Kameror, objektiv och annan utrustning

Osäker på objekt till eos m

2019-01-26 20:06 #0 av: Cheapo

Hej!
Jag ska köpa ett objektiv till min Canon eos m och eftersom det objektivet jag ska köpa kostar en del vill jag vara säker på att detta passar: https://www.scandinavianphoto.se/produkt/1023106892/canon/ef-m-32mm-f-1-4-stm?gclid=Cj0KCQiAp7DiBRDdARIsABIMfoC6V3aP7tNZ_UYE8a0kR1IqEhLZ7PZPfng_djN-YNCnUf3y-xDePekaAncfEALw_wcB#fo_c=2521&fo_k=1b468a67967abee3ad56562e7c0e2fbf&fo_s=gplase (ett Canon EF-M 32mm F/1,4 STM). Visst passar det?

Tack på förhand!

Anmäl
2019-01-27 13:31 #1 av: Kameratrollet

Alla EF-M passar direkt på M-kameror.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.