Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

Flygfoto - Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Allmän diskussion kring fotografering A-B-C, alla misslyckade bilder Adobe Photoshop/Lightroom/Elements Bildanalys Bildhantering Om sajten Foto iFokus, kritik & förslag Foto iFokus fototävlingar & fotolekar Fotografera Art & abstract, fyrverkerier Ej kritik Fotografera arkitektur och gatufoto. Ej kritik Fotografera fordon och sport. Ej kritik Fotografera landskap & natur. Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Fotografera makro & stillbilder - Ej kritik Fotografera mat - Ej kritik Fotografera människor. Ej kritik Fotografera vilda djur & husdjur. Ej kritik Kameror, objektiv och annan utrustning Kritik - Hård Kritik - Medel Kritik - Nybörjare Kurser & Utbildningar - Bildtema & Fototeknik Läsvärt Mjukvara Mobiltelefoner - fotorelaterat OT - Off Topic Okategoriserade bilder Ej kritik Pinhole- och Toycamera Redigera mina bilder Säljes, köpes eller bytes Webbplatser Övrigt
Övrigt

Dagens foto

2018-08-20 14:43 #0 av: shia

Hej, ny på denna sajt men tänkte man kunde starta en tråd där man lägger upp ex foto man tagit idag eller så. Vet ej om denna tråd finns längre ned men hittade ej =)

Tänkte börja med visa några bilder jag tog igår kväll, med min nya telefon

kom ihåg att du är värd minst lika mycket som personen du ser upp till:) vill du ngt tillräckligt mkt kommer du klara det 

Anmäl
2018-08-20 16:04 #1 av: shia

kom ihåg att du är värd minst lika mycket som personen du ser upp till:) vill du ngt tillräckligt mkt kommer du klara det 

Anmäl
2018-08-20 16:05 #2 av: shia

Anmäl
2018-08-20 17:02 #3 av: JazzBass

Trevligt initiativ! Jag fotar inte längre så mycket som jag gjorde tidigare (har fru och barn nu...) men ska försöka lägga in nåt nu och då iaf. Glad

Förresten, om du tar bilder i stående format, försök spara dem så de hamnar rätt väg. Kan räcka att beskära dem en liten aning i telefonen. (Då kan man också passa på att ändra till t.ex. 2:3 format eller 4:3 på samma gång om man vill; själv tycker jag 16:9-formatet blir på tok för högsmalt för stående bilder). Annars fina bilder du lagt upp! Tummen upp

Medarbetare på foto, sång och matlust iFokus

Anmäl
2018-08-20 19:41 #4 av: shia

#3 haha, begrep inte så mkt av det du skrev där =)
Tack! Ska försöka ladda upp den sista också,

Anmäl
2018-08-20 19:42 #5 av: shia

Anmäl
2018-08-20 19:43 #6 av: shia

Anmäl