Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

Allmän diskussion kring fotografering A-B-C, alla misslyckade bilder Adobe Photoshop/Lightroom/Elements Bildanalys Bildhantering Om sajten Foto iFokus, kritik & förslag Foto iFokus fototävlingar & fotolekar Fotografera Art & abstract, fyrverkerier Ej kritik Fotografera arkitektur och gatufoto. Ej kritik Fotografera fordon och sport. Ej kritik Fotografera landskap & natur. Ej kritik Fotografera makro & stillbilder. Ej kritik Fotografera mat - Ej kritik Fotografera människor. Ej kritik Fotografera vilda djur & husdjur. Ej kritik Kameror, objektiv och annan utrustning Kritik - Hård Kritik - Medel Kritik - Nybörjare Kurser & Utbildningar - Bildtema & Fototeknik Läsvärt Mjukvara Mobiltelefoner - fotorelaterat OT - Off Topic Okategoriserade bilder Ej kritik Pinhole- och Toycamera Redigera mina bilder Säljes, köpes eller bytes Webbplatser Övrigt
Foto iFokus fototävlingar & fotolekar

Bildgåta!

2017-09-21 11:01 #0 av: Ipomea

Vad är det här? Tog bilden nyss. Någon kanske listar ut direkt?

Anmäl
2017-09-21 11:35 #1 av: JazzBass

Billampor...?

Medarbetare på foto, sång och matlust iFokus

Anmäl
2017-09-21 11:42 #2 av: Ipomea

Tack för gissningen men den var fel! 

Anmäl
2017-09-21 12:16 #3 av: perk

Kakel i bakgrunden……….kan det vara ett duschmunstycke Funderar

Anmäl
2017-09-21 12:47 #4 av: kattöga

Del av en glass- eller youghurt-maskin (visp) - kanske med lite vanilj- och blåbärsglass på. Det som ser ut som glas är nog is... Skämtar

Tänk vad mycket spännande man kan lära sig, när man inser att man inte är så smart som man har trott!    /   Catta-Y

Meeow! 

Anmäl
2017-09-21 14:11 #5 av: Ipomea

Roligt med era gissningar! Kattöga listade ut att det var vatten, fast som is vilket det inte är.
Perk hade rätt.
Jag fick lite dåligt samvete eftersom jag roterade bilden upp och ner och därmed lurades lite, men det är duschen i närbild när några sega droppar är på väg.

Anmäl
2017-09-22 10:10 #6 av: perk

Undrade lite hur dropparna kunde vara upp och ner, men tänkte att kranen kanske droppade och inte håller tätt.

Anmäl