Annons:
Etikettkameror-objektiv-och-annan-utrustning
Läst 845 ggr
ixtab
2017-02-15 17:52

Jag behöver en massa hjälp

Jag har en Sigma 70-210 1:3,5-5,6 HF zoom (62)
en sigma uc zoom 70-210 1:4-5.6  (52) innom parantes är diagonaltecken
Konica/Minolta Dynax 7D Men jag har ingen laddare till Konica/Minolta.

Vet någon vart jag kan få tag på en laddare, Jag har även 3 adaptrar tro jag det är. Är detta något att ha? Den är väldigt tung tycker jag.

Finns det någon snäll där ute som kan tala om för mig vad jag kan ta för detta paketet? Och om en laddare då?

Tackar er på förhand.

🌺

Live long and prosper

Annons:
ixtab
2017-02-22 17:01
#1

Ingen som har en aning om vad det är jag har?

🌺

Live long and prosper

[VSK]
2017-02-22 17:08
#2

Nä jag har ingen aning om vad du har.

JazzBass
2017-02-22 19:32
#3

Lägg upp en bild (eller några stycken) på grejorna vetja. För mig ser det ut som att du listat två objektiv (telezoomar) och frågar hur du ska ladda dom. Objektiv laddar man ju inte, så hela inlägget känns ganska förbryllande.

Edit: Läste på nytt, ser ut som att du listat nån konica/minoltakamera också, och det är den du vill ha information om. Men det är väl knappast en digitalkamera gissar jag? Googlar du på kamerabeteckningen så du hitta kameran du har och på det viset ta reda på vad för batteri och batteriladdare du behöver om du vill sälja. På ebay kan man hitta alla möjliga gamla prylar så du kan börja med att kolla vad folk begär för pris för likadana kameror och objektiv där.

Medarbetare på foto, sång och matlust iFokus

perk
2017-02-22 21:34
#4

Om aftonen får den late brått🙂

Gi ma en jordglob men helst en mä bare Värmland på

Jalking
2017-02-28 11:26
#6

Troligen passar dina objektiv på Sonys kameror, så helt värdelösa är de nog inte även om du inte lyckas ladda kameran.

Annons:
Upp till toppen
Annons: