Annons:
Etikettövrigt
Läst 1113 ggr
uffe larsen
1/31/17, 8:52 AM

Fotografera tillsammans

jag undrar om det finns någon som är intresserad att fota tillsammans i en liten grupp? min tanke var en grupp på ca 5 personer ,antalet på att eventuellt åka i bil givetvis fler om vi kan köra i fler bilar, Jag fotograferar allt så motiv är inget problem för mig, det som jag allra helst skulle vilja fotografera är typ porträtt i studio eller på plats. jag har tillgång till en del studioprylar som blixtar ,soft boxar, externt batt pack , det som skulle vara kul om vi kunde få ihop en liten grupp där vi utbyter erfarenheter och kunskaper och har kul tillsammans, om det finns någon mua som också fotograferar så är det ett jätteplus. jag bor mellan saxtorp och kävlinge i skåne och för att det skall funka så måste gruppen finnas i närheten av varandra, åldrar på medlemmarna spelar ingen roll vi kan säkert hjälpa varandra ändå, kravet är bara att ha en systemkamera.

Annons:
JazzBass
1/31/17, 8:48 PM
#1

Låter kul! 🙂 Hoppas nån nappar på det, jag bor ju inte precis i närheten om man säger så.

Medarbetare på foto, sång och matlust iFokus

MagArne
2/1/17, 7:52 AM
#2

Trevligt intiativ. Bord dock utanför Norrköping men kan tänka mig att dra ihop en liknande träff här om några är intresserade?

Po A
2/2/17, 4:56 PM
#3

Jag kan tänka mig att hänga på, bor inte så långt ifrån….

Upp till toppen
Annons: