Annons:
Etikettövrigt
Läst 1473 ggr
Matildaedstrom
4/21/16, 8:01 PM

Söker foto-kompis

Hej! Jag är en 15 årig tjej som bor i Södermanland. Och undrar om det finns någon foto intresserad person att hänga med. Jag själv känner inga som gillar att fota mycket, som jag själv. Och skulle gärna möta någon att fota ihop med. Jag har inte hållt på så länge och har än ingen systemkamera (utan en lite avanserad kompaktkamera kan man sig) Men planerar att skaffa en så snart som möjligt. Finns det någon runt min ålder som bor i Södermanland och har lust att fota ihop? Jag brukar inte skriva såhär men har ganska svårt för att lära känna nya människor så detta är kanske platsen jag ska söka på? Hör gärna av dig, vi behöver ju inte ses bara sådär, vi kan bara chatta lite om foto och sådant om någon skulle hellre skulle vilja.

Annons:
JazzBass
4/22/16, 9:18 AM
#1

Kanske det också finns nån fotoklubb i din närhet som du kan gå med i? Jag rekommenderar det verkligen i alla fall.Glad I min klubb finns det allt från personer i yngre tonåren till såna som med råge passerat medellivslängden. Klart att det är kul med några jämnåriga i klubben, men annars är åldern är en väldigt oviktig detalj faktiskt, det gemensamma intresset gör det lätt att umgås och ändå.

Medarbetare på foto, sång och matlust iFokus

Inkanyezi
4/22/16, 9:38 AM
#2

Södermanland är en rätt stor plats. Du kanske kan vara lite mer specifik?

Och det kanske också är någonting särskilt du är intresserad av än det ganska breda "foto"? Om du till exempel är intresserad av djur och natur, hästsport eller annat, finns ju också andra intressegrupper.

Upp till toppen
Annons: