Annons:
Etikettövrigt
Läst 1274 ggr
Cindy-
2015-11-27 14:29

Printa på canvas

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Till er som är intresserade av att printa era foton på canvas kan jag rekommendera att ni kikar in på BestCanvas I 8 timmar från nu (14,20) kan ni beställa canvas med ert fotografi till vrakpris!! Kanske kan det bli en fin julklapp :)

Själv har jag beställt 3 canvas med mina foton i dag. 1 st 60x40 och 2 st 90x60

Det är värt att kika in på sidan för den som är intresserad. Om ni inte hinner in under dagen så kika in då och då. Dom har ofta specialpriser.

Annons:
Cindy-
2015-11-28 09:29
#1

Vill bara meddela att det tydligen fortfarande håller de här låga priserna även i dag. 🙂

Odd
2015-12-06 06:44
#2

Ser att de fortfarande har extremtlåga priser. Har du fått dina ännu, Cindy? Hur är kvaliten på dem? Kanske vore värt att satsa på!

   ~When life gives you lemons… Chuck 'em at people~

Cindy-
2015-12-07 09:21
#3

#2 Jodå jag har fått mina. Det tog ungefär en vecka. Jag kan säga att dom är helt okey faktiskt. Jag är dock lite besviken på själva canvasen. Det står om jag minns rätt att det är ett fint linne. Men linnets yta känns lite plastig. Jag vet inte om det är något som är pålagt så att man ska kunna torka av utan att skada tavlan.

Men jag vet många som beställer därifrån så kanske är det bara jag som är larvig. :)

Upp till toppen
Annons: