Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen Flygfoto - Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Allmän diskussion kring fotografering A-B-C, alla misslyckade bilder Adobe Photoshop/Lightroom/Elements Bildanalys Bildhantering Om sajten Foto iFokus, kritik & förslag Foto iFokus fototävlingar & fotolekar Fotografera Art & abstract, fyrverkerier Ej kritik Fotografera arkitektur och gatufoto. Ej kritik Fotografera fordon och sport. Ej kritik Fotografera landskap & natur. Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Fotografera makro & stillbilder - Ej kritik Fotografera mat - Ej kritik Fotografera människor. Ej kritik Fotografera vilda djur & husdjur. Ej kritik Kameror, objektiv och annan utrustning Kritik - Hård Kritik - Medel Kritik - Nybörjare Kurser & Utbildningar - Bildtema & Fototeknik Läsvärt Mjukvara Mobiltelefoner - fotorelaterat OT - Off Topic Okategoriserade bilder Ej kritik Pinhole- och Toycamera Redigera mina bilder

Säljes, köpes eller bytes Webbplatser Övrigt
Redigera mina bilder

Hjälp med redigering

2015-10-04 09:41 #0 av: missan´s

Kan någon försöka ta bort gallret som är framför Freja från bilderna?

Anmäl
2015-10-04 09:42 #1 av: Niklas

Det är nog enklare att ta om bilderna än att måla bort gallerbitarna.

Vänliga hälsningar, Niklas
» Starta en egen sajt på engelska 🎈.

Anmäl
2015-10-04 09:45 #2 av: missan´s

#1 Tyvärr så lever inte längre Freja så det blir lite svårt... Hade gärna haft bilderna utan galler då hon var så söt på de bilderna.. 

Anmäl
2015-10-04 09:50 #3 av: Inkanyezi

Det finns också en sajt för bildredigering där du kanske kan hitta någon som vill hjälpa dig. 

http://bildredigering.ifokus.se/

Anmäl
2015-10-04 10:00 #4 av: Thotis90

Jag kan prova senare då jag har redigerat bort galler förut, lite slarvigt. Dock var denna bild lättare i och med att det var mindre att redigera bort, men jag kan prova ändå.

Medarbetare på Bloggande, Endometrios, Ensamhet, Motionspepp och Ångestsjukdomar Stjärnor

Anmäl
2015-10-07 14:10 #5 av: kattöga

Testade  ta bort gallret på ena bilden. Inte helt perfekt men okej kanske. De är mycke pill o tar tid (för mej) så kanske nån annan vill testa att ta bort gallret på den andra bilden``

Tänk vad mycket spännande man kan lära sig, när man inser att man inte är så smart som man har trott!    /   Catta-Y

Meeow! 

Anmäl
2015-10-07 14:36 #6 av: Niklas

#5: Du har lyckats överraskande bra.

Vänliga hälsningar, Niklas
» Starta en egen sajt på engelska 🎈.

Anmäl
2015-10-07 14:42 #7 av: kattöga

#6 Tack! Va kul att du tycker det! Glad

Tänk vad mycket spännande man kan lära sig, när man inser att man inte är så smart som man har trott!    /   Catta-Y

Meeow! 

Anmäl
2015-10-07 18:30 #8 av: Thotis90

Jag hade tänkt testa den bilden #7 Glad Ska ta mig tid att göra det i veckan.

Medarbetare på Bloggande, Endometrios, Ensamhet, Motionspepp och Ångestsjukdomar Stjärnor

Anmäl
2015-10-07 19:17 #9 av: kattöga

#8 Kul! Lycka till med pillrandet! hoppas vi far se resultatet av ditt BortGallrande! Skämtar

Meeow! 

Anmäl
2015-10-10 12:21 #10 av: missan´s

#Kattöga : Hej, förlåt för jag inte svarat. Tack så jättemycket för att du tog dig tiden till att fixa bilden! Du är ju jätteduktig, skulle själv aldrig klara det, så tack! FörlägenTummen upp 

Anmäl
2015-10-10 12:37 #11 av: kattöga

#10 Tack missan's! Den är inte perfekt men om man inte tittar för nära på den så kanske den duger.  Pillrigt va de men roligt! Skämtar

Meeow! 

Anmäl
2015-10-11 17:54 #12 av: fotografen.ville

Här kommer den andra.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.