Annons:
Etikettredigera-mina-bilder
Läst 2092 ggr
missan´s
10/4/15, 9:41 AM

Hjälp med redigering

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Kan någon försöka ta bort gallret som är framför Freja från bilderna?

Vänliga hälsningar Ellen GladStjärnor

Annons:
Niklas
10/4/15, 9:42 AM
#1

Det är nog enklare att ta om bilderna än att måla bort gallerbitarna.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

missan´s
10/4/15, 9:45 AM
#2

#1 Tyvärr så lever inte längre Freja så det blir lite svårt… Hade gärna haft bilderna utan galler då hon var så söt på de bilderna..

Vänliga hälsningar Ellen GladStjärnor

Inkanyezi
10/4/15, 9:50 AM
#3

Det finns också en sajt för bildredigering där du kanske kan hitta någon som vill hjälpa dig. 

http://bildredigering.ifokus.se/

Thotis90
10/4/15, 10:00 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#4

Jag kan prova senare då jag har redigerat bort galler förut, lite slarvigt. Dock var denna bild lättare i och med att det var mindre att redigera bort, men jag kan prova ändå.

Medarbetare på Bloggande, Endometrios, Ensamhet, Motionspepp och Ångestsjukdomar Stjärnor

kattöga
10/7/15, 2:10 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Testade  ta bort gallret på ena bilden. Inte helt perfekt men okej kanske. De är mycke pill o tar tid (för mej) så kanske nån annan vill testa att ta bort gallret på den andra bilden``

Tänk vad mycket spännande man kan lära sig, när man inser att man inte är så smart som man har trott!    /   Catta-Y

Meeow! 

Niklas
10/7/15, 2:36 PM
#6

#5: Du har lyckats överraskande bra.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Annons:
kattöga
10/7/15, 2:42 PM
#7

#6 Tack! Va kul att du tycker det! 🙂

Tänk vad mycket spännande man kan lära sig, när man inser att man inte är så smart som man har trott!    /   Catta-Y

Meeow! 

Thotis90
10/7/15, 6:30 PM
#8

Jag hade tänkt testa den bilden #7 🙂 Ska ta mig tid att göra det i veckan.

Medarbetare på Bloggande, Endometrios, Ensamhet, Motionspepp och Ångestsjukdomar Stjärnor

kattöga
10/7/15, 7:17 PM
#9

#8 Kul! Lycka till med pillrandet! hoppas vi far se resultatet av ditt BortGallrande! Skämtar

Tänk vad mycket spännande man kan lära sig, när man inser att man inte är så smart som man har trott!    /   Catta-Y

Meeow! 

missan´s
10/10/15, 12:21 PM
#10

#Kattöga : Hej, förlåt för jag inte svarat. Tack så jättemycket för att du tog dig tiden till att fixa bilden! Du är ju jätteduktig, skulle själv aldrig klara det, så tack! 😊👍

Vänliga hälsningar Ellen GladStjärnor

kattöga
10/10/15, 12:37 PM
#11

#10 Tack missan's! Den är inte perfekt men om man inte tittar för nära på den så kanske den duger.  Pillrigt va de men roligt! 😉

Tänk vad mycket spännande man kan lära sig, när man inser att man inte är så smart som man har trott!    /   Catta-Y

Meeow! 

fotografen.ville
10/11/15, 5:54 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#12

Här kommer den andra.

missan´s
10/12/15, 6:53 AM
#13

#2 Tack! Blev också jättebra! Möjligen lite konstig vid nosen men det tror jag att jag kan fixa. :)

Vänliga hälsningar Ellen GladStjärnor

Annons:
Upp till toppen
Annons: