Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

Flygfoto - Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Allmän diskussion kring fotografering A-B-C, alla misslyckade bilder Adobe Photoshop/Lightroom/Elements Bildanalys Bildhantering Om sajten Foto iFokus, kritik & förslag Foto iFokus fototävlingar & fotolekar Fotografera Art & abstract, fyrverkerier Ej kritik Fotografera arkitektur och gatufoto. Ej kritik Fotografera fordon och sport. Ej kritik Fotografera landskap & natur. Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Fotografera makro & stillbilder - Ej kritik Fotografera mat - Ej kritik Fotografera människor. Ej kritik Fotografera vilda djur & husdjur. Ej kritik Kameror, objektiv och annan utrustning Kritik - Hård Kritik - Medel Kritik - Nybörjare Kurser & Utbildningar - Bildtema & Fototeknik Läsvärt Mjukvara Mobiltelefoner - fotorelaterat OT - Off Topic Okategoriserade bilder Ej kritik Pinhole- och Toycamera Redigera mina bilder Säljes, köpes eller bytes Webbplatser Övrigt
Mjukvara

Bra vattenstämpel

2015-07-05 15:32 #0 av: tlover

Hej

Jag hade tänkt börja använda vattenstämpel på mina bilder, iallafall dom som "hör till företaget" men jag har ingen aning om hur man använder det och vilket "program"/app som är bra.

Har du något bra tips?

Vad vill du läsa om nästa månad? Rösta!

Anmäl
2016-02-10 12:04 #1 av: Gandalftroll

Har själv aldrig lyckats hitta någon jag tycker om. Man måste nästan alltid betala för det. Brukar använda mig av www.watermark.ws gratisfunktion. 5 bilder åt gången vilket går väldigt segt. Men det får duga sålänge :/

Anmäl
2016-02-10 12:54 #2 av: Valkyrija

Jag gör mina vattenstämplar i fotoshop. Om du vill ha en så kan jag göra en åt dig utan kostnad såklart Skrattar Här är en bild på min Hjärta

Blomma - Travhästen söker medisar! - Blomma
Sajtvärd för NyhedendomStenarSocialt stöd och Travhästen.
Medis på Huskatter och Råttor

Anmäl
2016-02-13 10:32 #3 av: VendelaS

#2 riktigt fin! Kär

www.lakritsnos.com

@vendelasandell på instagram.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.