Annons:
Etikettkritik-hård
Läst 1790 ggr
pernillaoscarsson
2015-03-12 19:32

(M) And

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tar gärna emot lite kritik på den här bilden :)

Annons:
[JeanetteK]
2015-03-12 19:39
#1

Så vacker bild! Helt underbart med färgmatchningen på vingarna mot vattnet. ❤️

Cochon
2015-03-14 14:03
#2

Super snygg bild tycker jag, men är det bara jag eller är bilden inte lite sne?

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

pernillaoscarsson
2015-03-14 14:11
#3

#1 & #2 Tack :)

Sne? Hm. Kanske lite? Eller så är det ankan som sträcker ut vingarna ojämt? Höger vinge är ju närmre vattnet än vänster.

bgtommyalm
2015-03-16 17:41
#4

Det är inte mycket att kritisera på den bilden. Möjligen lite hårdare beskärning.

Önskar dig en bra dag.    Tror mer på kunskap än på prylar!

Medarbetare på Modellfoto i Fokus

Huygens
2015-05-23 23:17
#5

Mycket bra bild. Jag skulle vilja få med mer av andens spegelbild i fotot, så kamerna skulle kanske vinklats ner en liten, liten aning. Överdelen på bilden, den översta tiondelen är en smula intetsägande.

Bagtjesen
2015-05-25 19:46
#6

Tror att den verkar aningens sned p g a  att både andens högra vinge är något lägre och att den låga vågen i översta tredjedelen också går snett ned åt höger. Jag har inte räknat pixel i lodlinjen för att se om skugga/spegling vid stjärten och huvudet är exakt i lodlinje - den behöver inte vara det - allt beror på vad du vill göra.

#5 Huygens är inne på beskärning, och jag är inne lite på samma sak. Om det var min bild skulle jag laborera med ett stående format. Det är synd att inte fler vrider på kameran från början, då har de fler pixel än vid en beskuren bild. Men risken med att vrida är att det är lättare att få till lite sneda bilder- men det är en vanesak.

Men bilden är en fullträff på flera sätt.

/Bägtjesen


Annons:
Mlyy
2015-05-26 23:24
#7

Wow, vilken fin bild! :)

Upp till toppen
Annons: