Annons:
Etikettsäljes-köpes-bytes
Läst 1650 ggr
Omnom
2015-02-10 17:02

(k) Canon Eos kamerahus

Hej!

Är på jakt efter ett kamerahus, canon EOS runt 500D serien, då min yster är väldigt glad för att låna min tänkte jag se om jag kunde köpa en egen till henne, antingen samma eller bättre än den jag har (500D). 

Jag finns i Skåne så skulle vara bäst om kameran kunde finnas nära, och självklart så billigt som möjligt, jag har redan ett par olika objektiv och fler batterier och minneskort än jag kan använda, så det är endast kamerahuset som behövs, ingår det ett objektiv är det alltid kul men inget krav.

Annons:
leemland
2015-02-10 20:49
#1

Har du kollat tradera och blocket? Finns en hel del där faktiskt. Har sett att där är rätt många 400D, 450D och 550D. (självklart finns de andra också :)  )

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Omnom
2015-02-11 06:53
#2

Har kollat blocket, dock tänker jag inte gå till en sämre kamera än min då både 400 och 450D saknar förmågan att filma, och att de då inte är värda priset folk vill ha för dem, jag har dock inte kollat tradera så det tipset uppskattas :) Tråkigt nog väldigt få kameror som säljs tillräckligt nära, måste man skicka eller åka utanför skåne blir det plötsligt en väldigt mycket dyrare kamera :/

leemland
2015-02-11 18:44
#3

#2 Okej. Som jag märkt finns det en del 600D och 650D till salu, eller fanns strax efter jul i alla fall. Tyckte där va en hel del i Lund när jag kollade men kan så klart ha fel. Har du kollat andra märken ? Utbudet av dem är kanske bättre? 🙂

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

JohannaEkroth
2015-02-11 19:05
#4

Har du kollat Tradera?

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

Idlil
2015-03-01 09:12
#5

Jag har en 550D som jag tänkt sälja, kan nog fraktas om köparen står för frakten . :)

Kramar & tassar från Ida, Toffee & Lakrits Hjärta

Upp till toppen
Annons: