Annons:
Etikettövrigt
Läst 1273 ggr
Leon1973
2014-12-27 23:30

Fototräff - Malmö

Tänkte kolla om det finns intressen för att samlas och fota tillsammans, snacka skit osv. Ett tips är att vi möts på en plats och tar en "fotopromenad" tillsammans. Kanske avslutar med att käka nånstans.

Ett ypperligt tillfälle att dela med sig av erfarenheter och kunskaper samt att ta åt sig en del av andras kunskaper.

be inte om hjälp om du inte vill ha den

Annons:
Po A
2014-12-28 09:12
#1

Jag är på. Fotorunder, snacka skit och fika är aldrig fel…

Peak303
2014-12-28 10:52
#2

Låter roligt! :)

-'  Malin Hultman _- Medarbetare på Kanin & Naturfoto
_Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Lund, Skåne
Portfolio | Instagram | Kaningenetik

Martin
2014-12-29 17:04
#3

Om dag och tid passar hänger jag gärna på också!

mvh Martin

Leon1973
2014-12-29 18:08
#4

Trevligt att folk är sugna på att ta en fotopromenad med fika och lite skitsnack.

Jag måste ju säga att jag är på eftersom jag startade tråden om det, nu är ju vintern på intåg och folk kanske drar sig för att sticka ut och fota när det är halt och kallt. Men jag är öppen för förslag, om någon har förslag på något promenadstråk som kan ge intressanta fototillfällen så är det bara att bomba med förslag.

be inte om hjälp om du inte vill ha den

Po A
2014-12-29 18:49
#5

Om vi ser Malmö som utgångspunkt så har vi alltid träffats vid centralstationen, då både bussar och tåg stannar till där. Sen har det blivit dockan, stapelbrädsparken, västrahamnen, kocum fritid och sedan mot stationen igen. Men det finns säkert trevligare ställe än den rundan. Sen är där Lund, domkyrkan kan jag tillbringa en hel dag i…

Men jag är öppen på vad som helst, Det är fikan och skitsnacket som lockar :)

Po

uffelarsen
2014-12-29 21:06
#6

Låter faktiskt som en kul grej, och jag hänger gärna på om hälsan tillåter det.

Annons:
denstore
2014-12-29 22:56
#7

Hänger gärna med på en runda framåt våren. Lund är rätt magiskt precis när saker börjar blomma.

Leon1973
2015-06-11 13:03
#8

Hoppla, tiden gick fort och nu är det sommar.

Finns det fortfarande intresse för en foto-promenad genom stan? Någon som är intresserad av att hålla i en sådan? Någon som har lokal kännedom och kan peka ut intressanta saker att fotografera?

Får ju samtidigt erkänna att jag bor i stan och fotar allt möjligt här, men kan inte påstå att jag har några fashionabla objekt att visa upp och guida runt om.

be inte om hjälp om du inte vill ha den

Po A
2015-06-11 16:08
#9

Hej Jag är på om tid och dag fungerar.

Upp till toppen
Annons: