Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

Flygfoto - Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Allmän diskussion kring fotografering A-B-C, alla misslyckade bilder Adobe Photoshop/Lightroom/Elements Bildanalys Bildhantering Om sajten Foto iFokus, kritik & förslag Foto iFokus fototävlingar & fotolekar Fotografera Art & abstract, fyrverkerier Ej kritik Fotografera arkitektur och gatufoto. Ej kritik Fotografera fordon och sport. Ej kritik Fotografera landskap & natur. Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Fotografera makro & stillbilder - Ej kritik Fotografera mat - Ej kritik Fotografera människor. Ej kritik Fotografera vilda djur & husdjur. Ej kritik Kameror, objektiv och annan utrustning Kritik - Hård Kritik - Medel Kritik - Nybörjare Kurser & Utbildningar - Bildtema & Fototeknik Läsvärt Mjukvara Mobiltelefoner - fotorelaterat OT - Off Topic Okategoriserade bilder Ej kritik Pinhole- och Toycamera Redigera mina bilder Säljes, köpes eller bytes Webbplatser Övrigt
Kritik - Nybörjare

Kritik fjäril

2014-12-10 17:05 #0 av: [hejhejhej!]

Vet att kvalitén blir sämre, den har laddats upp på Instagram och sen screenshotats, var bättre innan, men annars vad tycks? Är ingen fotograf eller så, bara tycker det är kul. Fotad med Samsung s4 Instagram: Tilde.photoGraphy

Anmäl
2014-12-11 12:09 #1 av: JazzBass

Hej! Jag tycker det är en riktigt vacker bild det här, välkomponerad och -fokuserad. Bildbehandlingen kan man säkert ha olika åsikter om, men jag tycker själv den funkar riktigt bra till motivet. Gillar att bilden är i high-key (alltså mestadels  väldigt ljus bild där också det mörkaste är förhållandevis ljust) men ändå utan att vara kraftigt överexponerad. Tyvärr sitter jag bakom en riktigt usel bildskärm för tillfället, så desto mer noggrannt vill/kan jag inte gå in och bedöma bilden. Men som sagt, det är en riktigt fin bild som du tagit! Glad

Medarbetare på foto, sång och matlust iFokus

Anmäl
2014-12-11 12:11 #2 av: JazzBass

Ps. I egenskap av moderator här ändrade jag rubriken på din tråd så den är lite mer förklarande.

Medarbetare på foto, sång och matlust iFokus

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.