Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

Flygfoto - Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Allmän diskussion kring fotografering A-B-C, alla misslyckade bilder Adobe Photoshop/Lightroom/Elements Bildanalys Bildhantering Om sajten Foto iFokus, kritik & förslag Foto iFokus fototävlingar & fotolekar Fotografera Art & abstract, fyrverkerier Ej kritik Fotografera arkitektur och gatufoto. Ej kritik Fotografera fordon och sport. Ej kritik Fotografera landskap & natur. Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Fotografera makro & stillbilder - Ej kritik Fotografera mat - Ej kritik Fotografera människor. Ej kritik Fotografera vilda djur & husdjur. Ej kritik Kameror, objektiv och annan utrustning Kritik - Hård Kritik - Medel Kritik - Nybörjare Kurser & Utbildningar - Bildtema & Fototeknik Läsvärt Mjukvara Mobiltelefoner - fotorelaterat OT - Off Topic Okategoriserade bilder Ej kritik Pinhole- och Toycamera Redigera mina bilder Säljes, köpes eller bytes Webbplatser Övrigt
Redigera mina bilder

Köpa Photoshop?

2014-11-24 19:22 #0 av: SaaraE

Jag är helt grön gällande Photoshop men har nu bestämt mig för att skaffa det. Frågan blir därför, hur gör man? Går det att ladda ned (helst på svenska) eller köper man det smidigast i en affär?

Tacksam för svar:)

Anmäl
2014-11-24 19:25 #1 av: VSK

Ladda ned trial på svenska. Sen kan du hyra det för 105 Skr i månaden. Funkar helt perfekt.

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. 
Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika här. Gillar du allt som har med fågelskådning att göra så kolla här

Anmäl
2014-11-24 21:40 #2 av: Leon1973

Finns att köpa online
https://creative.adobe.com/sv/plans?store_code=se

Ska du inte använda PS på en månad kan du avbryta kontot under den månaden eller perioden du inte behöver PS.  Sen köper du en ny månadsprenumeration av applikationen.

Här kan du testa i 30 dagar gratis:
https://creative.adobe.com/sv/products/download/photoshop

Anmäl
2014-11-27 13:01 #3 av: SaaraE

Tack så mycket för svaren!

När man testar gratis, måste man säga ifrån sedan om man inte vill fortsätta ha det?

Anmäl
2014-11-27 13:05 #4 av: Leon1973

Vet ej...

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.