Annons:
Etikettsäljes-köpes-bytes
Läst 1320 ggr
getflikkan
2014-11-10 20:15

Intresse för äldre kamera med tillbehör?

Hej, tänkte kolla intresset på min kamera. Jag har en nikon D60, som har några år på nacken men funkar felfritt, till det har jag ett 18-135mm objektiv som glappar ibland. Men håller man stadigt i objektivet så är det inga problem att lösa. Sen skickar jag med ett superfint och superbra stativ, 4 nästan oanvända zoomfilter och även diffuser(?) med 3 färger. Jag använder den då jag ska zooma in och ha blixt, blir lätt en blixtskugga då vilket jag brukar lösa med den. Postar bilder om intresse finns :)

Annons:
JazzBass
2014-11-10 21:43
#1

Inte personligen intresserad, men lägg gärna till vad det är för märke och modell på stativet också, det säger mer än "superfint och superbra". Det är också bra om du uppger vilka typer av filter det är fråga om. Gissar att alla passar till objektivet ifråga, korrekt?

Medarbetare på foto, sång och matlust iFokus

Potatisen
2014-11-15 14:11
#2

Jag kan vara intresserad av ditt stativ beroende på märke och skick. Kan du lägga upp en bild skulle det vara bra.

MagArne
2014-11-15 14:41
#3

Skulle behöva ett nytt kamerahus till grabben då hans D70 börjar strula. Var finns din D60 och vad har du tänkt dig för pris?

getflikkan
2014-11-18 09:10
#4

#2 ska fixa det när jag kommer hem från skolan! #3 den finns i Örnsköldsvik och kan tas till Umeå tror jag. Hade tänkt mig 2000 för hus med objektiv, stativ och macrofilter!

Upp till toppen
Annons: