Annons:
Etikettkritik-medel
Läst 1007 ggr
Fabian Hellmyrs
2014-10-29 23:10

Kritik solnedgång

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan! Jag skulle uppskatta lite kritik på denna bilden. Tyvärr så har jag inte vilka inställningarna jag tog bilden med framme, men det kan ordnas.

Annons:
JazzBass
2014-10-30 14:22
#1

Snygg bild tycker jag! Glad Välexponerad med tanke på himlen, och jag gillar silhuetterna. Kompositionsmässigt har jag två invändningar / förbättringsförslag dock:  För det första tycker jag att det är för mycket svart längst ner i bilden som inte tillför nånting, så en beskärning av bilden i nedre kanten tror jag skulle göra bilden bättre. För det andra är det lite trångt till vänster om parabolen(?), så lite mer luft där hade inte skadat. Men det är en mindre "issue" för mig än det första, som ju är lätt åtgärdat. 🙂

Medarbetare på foto, sång och matlust iFokus

[Flausiv]
2014-10-30 20:06
#2

Bra stämning i bilden. Jag hade gärna sett lite mer tryck i färgerna, men det är ju en smaksak. Det är ett spännande utsnitt du har valt, med de olika byggnationerna i siluetten.

Fabian Hellmyrs
2014-10-30 22:39
#3

Tack tack :) jag skall kolla på vad ni båda sa :) det som är kul är att jag gjorde alla inställningar i min iPad och sedan fotade genom att bara trycka på en knapp på ipaden, ganska bra funktion på min canon eos 6d

Upp till toppen
Annons: