Annons:
Etikettkritik-hård
Läst 1275 ggr
Cochon
10/27/14, 8:40 AM

(H) Gerbiler

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3

Hej hej, det var jätte längesedan jag skrev något här inne, men igår fotade jag mina små gerbiler och blev väldigt nöjd med resultatet och skulle jätte gärna vilja ha lite kritik på dem. =)

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

Annons:
Cochon
10/27/14, 8:43 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Oj, det här med bildspel var vist ingen bra idé…

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

[Flausiv]
10/27/14, 7:34 PM
#2

Fina toner i gråskalan på den svartvita! Jag hade gärna sett närmare på den o-beskuren, så att den inte blir kapad som i bildspelet ovan.

Cochon
10/27/14, 8:12 PM
#3

#2 Har tyvärr inte den på mobilen (som jag är på nu) men du kan öppna den genom att högerklicka på den när den syns i bildspelet och välja att kopiera bildens webbadress och öppna bilden i en egen ny flik/fönster. :-) och tack så jätte mycket! :-) ^^

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

Cochon
10/27/14, 8:26 PM
#4

#2 Här är länken om man nu ska underlätta det lite. :-P :-) http://foto.ifokus.se/u2/5f2b1a1884f7226def2822939fe7655e/660/-dsc4241-1.jpg

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

[Flausiv]
10/28/14, 11:46 PM
#5

#4 Tack för länken! Fint ljus i bilden.

Cochon
10/30/14, 7:55 PM
#6

#5 Tack så mycket! :-)

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

Annons:
Upp till toppen
Annons: