Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

Flygfoto - Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Allmän diskussion kring fotografering A-B-C, alla misslyckade bilder Adobe Photoshop/Lightroom/Elements Bildanalys Bildhantering Om sajten Foto iFokus, kritik & förslag Foto iFokus fototävlingar & fotolekar Fotografera Art & abstract, fyrverkerier Ej kritik Fotografera arkitektur och gatufoto. Ej kritik Fotografera fordon och sport. Ej kritik Fotografera landskap & natur. Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Fotografera makro & stillbilder - Ej kritik Fotografera mat - Ej kritik Fotografera människor. Ej kritik Fotografera vilda djur & husdjur. Ej kritik Kameror, objektiv och annan utrustning Kritik - Hård Kritik - Medel Kritik - Nybörjare Kurser & Utbildningar - Bildtema & Fototeknik Läsvärt Mjukvara Mobiltelefoner - fotorelaterat OT - Off Topic Okategoriserade bilder Ej kritik Pinhole- och Toycamera Redigera mina bilder Säljes, köpes eller bytes Webbplatser Övrigt
Kritik - Hård

(H) Gerbiler

2014-10-27 08:40 #0 av: Cochon

Hej hej, det var jätte längesedan jag skrev något här inne, men igår fotade jag mina små gerbiler och blev väldigt nöjd med resultatet och skulle jätte gärna vilja ha lite kritik på dem. =)

Anmäl
2014-10-27 08:43 #1 av: Cochon

Oj, det här med bildspel var vist ingen bra idé... 

Anmäl
2014-10-27 19:34 #2 av: [Flausiv]

Fina toner i gråskalan på den svartvita! Jag hade gärna sett närmare på den o-beskuren, så att den inte blir kapad som i bildspelet ovan. 

Anmäl
2014-10-27 20:12 #3 av: Cochon

#2 Har tyvärr inte den på mobilen (som jag är på nu) men du kan öppna den genom att högerklicka på den när den syns i bildspelet och välja att kopiera bildens webbadress och öppna bilden i en egen ny flik/fönster. :-) och tack så jätte mycket! :-) ^^

Anmäl
2014-10-27 20:26 #4 av: Cochon

#2 Här är länken om man nu ska underlätta det lite. :-P :-)
http://foto.ifokus.se/u2/5f2b1a1884f7226def2822939fe7655e/660/-dsc4241-1.jpg

Anmäl
2014-10-28 23:46 #5 av: [Flausiv]

#4 Tack för länken! Fint ljus i bilden.

Anmäl
2014-10-30 19:55 #6 av: Cochon

#5 Tack så mycket! :-)

Anmäl