Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

Flygfoto - Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Allmän diskussion kring fotografering A-B-C, alla misslyckade bilder Adobe Photoshop/Lightroom/Elements Bildanalys Bildhantering Om sajten Foto iFokus, kritik & förslag Foto iFokus fototävlingar & fotolekar Fotografera Art & abstract, fyrverkerier Ej kritik Fotografera arkitektur och gatufoto. Ej kritik Fotografera fordon och sport. Ej kritik Fotografera landskap & natur. Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Fotografera makro & stillbilder - Ej kritik Fotografera mat - Ej kritik Fotografera människor. Ej kritik Fotografera vilda djur & husdjur. Ej kritik Kameror, objektiv och annan utrustning Kritik - Hård Kritik - Medel Kritik - Nybörjare Kurser & Utbildningar - Bildtema & Fototeknik Läsvärt Mjukvara Mobiltelefoner - fotorelaterat OT - Off Topic Okategoriserade bilder Ej kritik Pinhole- och Toycamera Redigera mina bilder Säljes, köpes eller bytes Webbplatser Övrigt
Fotografera människor. Ej kritik

Ögonkonst

2014-10-23 16:20 #0 av: uffelarsen

Mitt öga, Jag var hos en bekant som är optiker och fick en möjlighet att fotografera mitt öga och visst är det vackert lite 70tals stuk på det fast jag är en 60talare :-)

Anmäl
2014-10-23 19:41 #1 av: Bagtjesen

Häftigt!

Anmäl
2014-10-23 19:49 #2 av: [Flausiv]

Verkligen 70-tal! Den bilden skulle nog sitta fint på ett LP-omslag.

Anmäl
2014-10-23 20:47 #3 av: uffelarsen

#2 Du gav mig lite gåshud, det var precis det som jag sade till min fru. :-)

Anmäl
2014-10-23 20:53 #4 av: Schnauzertik

Wow!!!

Värd för Pensionärer

Anmäl
2014-10-23 21:15 #5 av: [Flausiv]

#3 Oj, där ser man!

Anmäl
2014-10-25 13:50 #6 av: papa-bear

som diabetiker får jag göra sådant där med jämna mellanrum, så jag vet hur det känns, särskilt när man gör hela undersökningen med droppar och diverse andra undersökningar före fotograferingen av ögonbotten, som det där är. det är inte roligt, kan jag säga.

Anmäl