Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

Flygfoto - Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Allmän diskussion kring fotografering A-B-C, alla misslyckade bilder Adobe Photoshop/Lightroom/Elements Bildanalys Bildhantering Om sajten Foto iFokus, kritik & förslag Foto iFokus fototävlingar & fotolekar Fotografera Art & abstract, fyrverkerier Ej kritik Fotografera arkitektur och gatufoto. Ej kritik Fotografera fordon och sport. Ej kritik Fotografera landskap & natur. Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Fotografera makro & stillbilder - Ej kritik Fotografera mat - Ej kritik Fotografera människor. Ej kritik Fotografera vilda djur & husdjur. Ej kritik Kameror, objektiv och annan utrustning Kritik - Hård Kritik - Medel Kritik - Nybörjare Kurser & Utbildningar - Bildtema & Fototeknik Läsvärt Mjukvara Mobiltelefoner - fotorelaterat OT - Off Topic Okategoriserade bilder Ej kritik Pinhole- och Toycamera Redigera mina bilder Säljes, köpes eller bytes Webbplatser Övrigt
Kritik - Hård

(H) matar duvor

2014-10-22 16:17 #0 av: luckydragonriderkin

Hej!

här är de andra bilderna Skämtar

på mannen som matade duvorna, han gav även mig några frön och två duvor flög upp på min arm och åt. Det var så coolt Kär 

sedan kom en hel svärm med fåglar flygande som en vägg mot oss :O men det missade jag tyvärr att ta ett foto på. Jag vart som paralyserad Tystså synd, det hade nog blivit ett coolt foto.

Men i alla fall, vad tycker ni? Glad

Anmäl
2014-10-22 16:18 #1 av: luckydragonriderkin

den andra Skrattar

Anmäl
2014-10-22 16:19 #2 av: luckydragonriderkin

Jag lade själv märke till den lilla svarta grejen i nedersta vänstra hörnet på bild2. :/ den går att photoshoppa bort, så ni behöver inte skriva något om den Förlägen

Anmäl
2014-10-23 08:34 #3 av: [MikaelaR]

jag gillar bilderna

Anmäl
2014-10-23 18:00 #4 av: luckydragonriderkin

Tack så mycket! :D

Anmäl
2014-11-02 23:25 #5 av: Huygens

Bra bilder. Andra bilden har lite för mycket skugga för min smak.

Anmäl
2014-11-02 23:50 #6 av: luckydragonriderkin

#5 tack! För mycket skugga? Vad menar du? :)

Anmäl
2014-11-03 18:47 #7 av: Outlawly

Jättefina båda :) Men den andra är lite grå, saknar kontraster

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.