Annons:
Etikettomsajten-ifokus
Läst 2665 ggr
[JenniN]
10/11/14, 4:49 AM

Dåligt med fototävlingar.

Hej! 
Jag skulle vilja se lite mer tävlingar här då jag tycker det är roligt att utmana mig själv. :) Men varför är det knappt inga? 

mvh Jenny

Annons:
Martin
10/14/14, 10:20 AM
#1

Enklaste sättet att råda bot på det är ju faktiskt att själv starta en och hjälpa de bakom sajten med drivet!

mvh Martin

[JenniN]
10/14/14, 1:15 PM
#2

Fast jag har aldrig gjort något liknande så jag vet inte hur man gör. Men kanske borde jag göra det. Det låter väldigt roligt. Jag ska se vad jag kan hitta på :)

Inkanyezi
10/14/14, 1:19 PM
#3

Du kan ju kopiera den förra "Utmaningen" mer eller mindre rätt av. Då sätter deltagarna betyg på bilderna som har lagts upp, och sedan fortsätter man endera med att exempelvis den som vinner lägger upp nästa omgång, så slipper man se det som så betungande. 

Det kan vara bra att varje omgång har ett visst tema, som inte är alltför abstrakt.

JazzBass
10/14/14, 4:05 PM
#4

Ja det är bara att köra igång. Som småbarnsförälder och ett mer tidskrävande jobb än tidigare har jag inte tillräckliga möjligheter att dra utmaningarna längre, men nån annan får mer än gärna göra det!

Jag är inte så säker på att man behöver köra med teman. De kan göra utmaningarna mer utmanande, men med risken att antalet deltagare sjunker. Det jag ändå vill ha kvar, om utmaningarna slår igång igen, är att bilderna ska vara nytagna, så man inte bara gräver upp en bild från arkivet utan anstränger sig lite mer.

Medarbetare på foto, sång och matlust iFokus

Upp till toppen
Annons: