Annons:
Etikettmänniskor-ej-kritik
Läst 1587 ggr
Moalinn
2014-10-03 19:43

(H) Droppe

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har jag suttit och försökt komma på något bra att skriva men jag kommer inte på något så here we go. Vill ha kritik på bilden haha. Taget med ett 85 f/3.5 macro!

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Annons:
leemland
2014-10-03 21:24
#1

Underbar bild! 

Men konstigt nog så blir det en annan färg när man trycker upp den 😐Blir för mig i alla fall. 

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Moalinn
2014-10-03 22:39
#2

#1 Tack!

Ja, det blir likadant för mig. Den rätta färgen (som är på min dator) så är det den bilden man trycker upp, alltså lite mer åt det rosa hållet. Fast det lila var ju inte helt dumt det heller. Kankse ska redigera om bilden! 😃

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

leemland
2014-10-03 22:55
#3

#2 Får nog säga att jag föredrar den lila versionen ;P

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Flöffo
2014-10-04 19:48
#4

Jätte fin bild tycker jag! :)

//Flöffo

Moalinn
2014-10-06 19:35
#5

#3 håller med! 😃

#4 Tack så mycket!

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Princesseen
2014-10-09 00:48
#6

Jag älskar bilden. Jätte fin.

Annons:
Bagtjesen
2014-10-19 19:39
#7

Jag sitter visserligen med en lånad dator men ser ingen skillnad, annat än det som möjligen skulle bero på tätare bild i den mindre. Har ingen egentlig kritik att komma med - fint tagen - fin tonskala - den lilla skärpan på rätt ställe, och omgivningens gradvisa oskärpa - det lilla negativa är kanske att det är lite för mycket oskärpa i förgrunden.

Men, det är är något att sälja eller hänga på väggen!

/Bägtjesen


Upp till toppen
Annons: