Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

Flygfoto - Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Allmän diskussion kring fotografering A-B-C, alla misslyckade bilder Adobe Photoshop/Lightroom/Elements Bildanalys Bildhantering Om sajten Foto iFokus, kritik & förslag Foto iFokus fototävlingar & fotolekar Fotografera Art & abstract, fyrverkerier Ej kritik Fotografera arkitektur och gatufoto. Ej kritik Fotografera fordon och sport. Ej kritik Fotografera landskap & natur. Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Fotografera makro & stillbilder - Ej kritik Fotografera mat - Ej kritik Fotografera människor. Ej kritik Fotografera vilda djur & husdjur. Ej kritik Kameror, objektiv och annan utrustning Kritik - Hård Kritik - Medel Kritik - Nybörjare Kurser & Utbildningar - Bildtema & Fototeknik Läsvärt Mjukvara Mobiltelefoner - fotorelaterat OT - Off Topic Okategoriserade bilder Ej kritik Pinhole- och Toycamera Redigera mina bilder Säljes, köpes eller bytes Webbplatser Övrigt
Fotografera människor. Ej kritik

(H) Droppe

2014-10-03 19:43 #0 av: Moalinn

Nu har jag suttit och försökt komma på något bra att skriva men jag kommer inte på något så here we go. Vill ha kritik på bilden haha. Taget med ett 85 f/3.5 macro!

Mvh Moalinn. | moalinnahlstrom.se
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Anmäl
2014-10-03 21:24 #1 av: leemland

Underbar bild! 

Men konstigt nog så blir det en annan färg när man trycker upp den OberördBlir för mig i alla fall. 

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Anmäl
2014-10-03 22:39 #2 av: Moalinn

#1 Tack!

Ja, det blir likadant för mig. Den rätta färgen (som är på min dator) så är det den bilden man trycker upp, alltså lite mer åt det rosa hållet. Fast det lila var ju inte helt dumt det heller. Kankse ska redigera om bilden! Skrattar

Medarbetare på Djurfoto

Anmäl
2014-10-03 22:55 #3 av: leemland

#2 Får nog säga att jag föredrar den lila versionen ;P 

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Anmäl
2014-10-04 19:48 #4 av: Flöffo

Jätte fin bild tycker jag! :)

Anmäl
2014-10-06 19:35 #5 av: Moalinn

#3 håller med! Skrattar

#4 Tack så mycket!

Medarbetare på Djurfoto

Anmäl
2014-10-09 00:48 #6 av: Princesseen

Jag älskar bilden. Jätte fin.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.