Annons:
Etikettkritik-hård
Läst 1137 ggr
Paltn
2014-09-30 20:56

(h) Ghost

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mer bilder till folket!

Här var jag ute på en nattlig promenix, och fick för mig att leka lite då jag ändå tvingades köra så pass lång slutartid.
Det är alltså jag själv som står framför kameran, och jag har då gått fram efter avtryck för ett mer spöklikt intryck.
Jag tycker det blev en bra bild, vad anser ni?

// Paltfan

Annons:
Vovisch nr2
2014-09-30 21:39
#1

Väldigt fin bild med bra effekter!🙂

-Hälsning Jossan, medarbetare på bichon ifokus-

Cochon
2014-10-01 08:51
#2

Jag gillar idén med bilden, man kan göra mycket skoj med långa slutartider! :-) men jag tycker att bilden är alldeles för mörk, den får liksom inget liv utan man är tvungen att anstränga sig för att se något.

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

Paltn
2014-10-01 11:49
#3

Mja, om du släcker ner rummet så blir livet i bilden bättre.
(såvida inte din skärm är för mörk)
Vore ju dock fel att göra en mörkerbild mycket ljusare, var väldigt svart ute. =)

// Paltfan

Bagtjesen
2014-10-01 15:07
#4

Det enda som förtar något lite av spöklikheten är att du har stått still med fötterna och de är då mycket skarpare än överdelen av kroppen - du hade ju hela 30s exponeringstid, så möjligen kunde du gjort "på stället marsch" några gånger. Annars gillar jag idén. Så mörk eller ej, alltid något att fundera över eller experimentera med -normalt gör jag lite sådana tester det första jag gör när jag ser bilden i rå. Sedan är det ju inte alltid så att man bara lämnar en bild för alltid, utan att jag går tillbaka för att jag fått någon idé kring just den bilden.

Men jag gillar kreativitet i tanken och mödan lagd ner på bilden!

/Bägtjesen


Cochon
2014-10-01 19:36
#5

#3 Ojsan, ser den på datorn nu, det var en helt annan bild jag såg nu… xP På mobilen var den bara helt svart med ett ljus i ena övre hörnet. :P men nu ser den riktigt bra ut.

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

Bagtjesen
2014-10-01 20:25
#6

#3 Bilder på mobiler - det kan aldrig bli frågan om kvalitetsbedömningar… bilder tagna med halvproffskameror eller entusiastkameror eller bättre, till det duger inte ens en okalibrerad laptop till att bedöma…🤔

/Bägtjesen


Annons:
Upp till toppen
Annons: