Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

Flygfoto - Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Allmän diskussion kring fotografering A-B-C, alla misslyckade bilder Adobe Photoshop/Lightroom/Elements Bildanalys Bildhantering Om sajten Foto iFokus, kritik & förslag Foto iFokus fototävlingar & fotolekar Fotografera Art & abstract, fyrverkerier Ej kritik Fotografera arkitektur och gatufoto. Ej kritik Fotografera fordon och sport. Ej kritik Fotografera landskap & natur. Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Fotografera makro & stillbilder - Ej kritik Fotografera mat - Ej kritik Fotografera människor. Ej kritik Fotografera vilda djur & husdjur. Ej kritik Kameror, objektiv och annan utrustning Kritik - Hård Kritik - Medel Kritik - Nybörjare Kurser & Utbildningar - Bildtema & Fototeknik Läsvärt Mjukvara Mobiltelefoner - fotorelaterat OT - Off Topic Okategoriserade bilder Ej kritik Pinhole- och Toycamera Redigera mina bilder Säljes, köpes eller bytes Webbplatser Övrigt
OT - Off Topic

Uppe hela natten

2014-09-06 23:45 #0 av: kaninennea

Kan nån hjälpa mig och min kompis och vara uppe hela natten, HUR GÖR MAN?????

Tråden flyttad till lämplig grupp. /MonisN

Anmäl
2014-09-06 23:47 #1 av: Calcifer

Man går inte och lägger sig.

"I think the problem with people like this is that
they're so stupid they have no idea how stupid they are."

Anmäl
2014-09-06 23:52 #2 av: Mysan_

När jag och min kompis skulle hålla oss vakna kollade vi på helt vanliga på katter, men skrattade ändå så mycket att vi fick hicka. Så ett tips - kolla på helt vanliga katter, och låt bli att sova!

Anmäl
2014-09-06 23:52 #3 av: Cindy S

Socker.

Jessica Jones (2015-)

- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -

Anmäl
2014-09-06 23:56 #4 av: Mysan_

Eller så kollar ni bara på något sjukt läskigt, då blir det svårt att somna ;)

Anmäl
2014-09-07 00:01 #5 av: Hera

Varför ska ni vara det?

Spela något roligt brädspel.

Sugen på att köpa eller sälja något? Klicka här!      
Relationer * HundarBodyart * Kvinna * Fiske * Viktminskning 
Har du frågor som rör iFokus och dess funktioner? -> Support!

Anmäl
2014-09-07 00:08 #6 av: FemFem

Kolla på film, tiden går fort då! Ät socker, drick te/kaffe och andra saker man blir pigg av. Eller spela spel, kort eller något annat spel. Min kusin och jag höll oss vakna så när vi var yngre iaf. Lyssnar på musik

Anmäl
2014-09-07 00:19 #7 av: Hera

Tycker den viktiga frågan är varför.  Varför ska ni vara uppe hels natten? vad får ni ut av det?

Sugen på att köpa eller sälja något? Klicka här!      
Relationer * HundarBodyart * Kvinna * Fiske * Viktminskning 
Har du frågor som rör iFokus och dess funktioner? -> Support!

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.