Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

Flygfoto - Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Allmän diskussion kring fotografering A-B-C, alla misslyckade bilder Adobe Photoshop/Lightroom/Elements Bildanalys Bildhantering Om sajten Foto iFokus, kritik & förslag Foto iFokus fototävlingar & fotolekar Fotografera Art & abstract, fyrverkerier Ej kritik Fotografera arkitektur och gatufoto. Ej kritik Fotografera fordon och sport. Ej kritik Fotografera landskap & natur. Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Fotografera makro & stillbilder - Ej kritik Fotografera mat - Ej kritik Fotografera människor. Ej kritik Fotografera vilda djur & husdjur. Ej kritik Kameror, objektiv och annan utrustning Kritik - Hård Kritik - Medel Kritik - Nybörjare Kurser & Utbildningar - Bildtema & Fototeknik Läsvärt Mjukvara Mobiltelefoner - fotorelaterat OT - Off Topic Okategoriserade bilder Ej kritik Pinhole- och Toycamera Redigera mina bilder Säljes, köpes eller bytes Webbplatser Övrigt
Kameror, objektiv och annan utrustning

Canon EOS 70D?

2014-09-03 21:49 #0 av: brandys_blogg_se

Hej!
Jag har nu haft en Canon EOS 1100D i ca 3 år skulle jag nog tro men nu känner jag att jag vill uppdatera till något bättre. Har kollat en hel del på canon EOS 70D men tänkte bara höra om det är någon som har erfarenhet av den och kan berätta vad ni tycker :)

Anmäl
2014-09-04 08:38 #1 av: [Teddies matte]

Jag har den och är mycket nöjd! Snabb och smidig kamera, bra autofokus, skärmen tycker jag är ett stort plus, riktigt smidigt med touch.

http://www.fotosidan.se/reviews/viewreviews.htm?ID=23973

Sajtvärd på Lagotto romagnolo i fokus

Anmäl
2014-09-04 17:19 #2 av: Dawson

Jag fick hem min 70D igår och jag är jättenöjd med den hittills! Den är smidig och har ett skönt grepp. Med touchen är den väldigt lätt att hantera. :)

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.