Annons:
Etikettkameror-objektiv-och-annan-utrustning
Läst 547 ggr
Invisible
2014-08-19 21:20

Go Pro

Jag är fruktansvärt sugen på att införskaffa en GoPro. Har övervägt det länge. Det är dags. Men så slog det mig att jag inte vet vad jag ska köpa. Vad jag behöver. Vad som ingår. Vilken GoPro som är nyast. Skillnaden och fördelarna mellan de olika versionerna. Noll koll. Jag har läst över nätet och pratat med folk i butik, men inte blivit mycket klokare. Då kom jag att tänka på er. Alla fotonördar på iFokus. Ni har hjälpt mig förut. Så alla ni med GoPro-erfarenhet. Vad säger ni? Om man är en tjej som älskar blöt sport, hästsport, varm sport, springasport, skidsport och sport i allmänhet och vill ha det på rulle eller bild. vad skulle ni köpa?

Annons:
MagArne
2014-08-20 21:48
#1

Jag har en Hero 3 Silver och min pappa har en Hero 3+ Silver.
Hero 3+ Silver tycker jag har snäppet bättre bildkvalité vid filmning än den äldre Hero 3. Så kör på en Hero 3+ Silver eller Black

Ska du filma 1080p i 60FPS så se till att köpa ett riktigt snabbt minneskort. De billigaste class 10 är för långsamma. Jag har ett Toshiba 64GB class 10 30MB/s och även det är i långsammaste laget för 1080p 60FPS. Filmen hackar och laggar ibland. Har testat med ännu långsammare class 10 kort och det lagade ännu mer då. Så runt 45MB/s tror jag är vettigt.

Vill du ha bra tips och råd ska du spana in MicBergsma Youtubekanal.
https://www.youtube.com/channel/UCTs-d2DgyuJVRICivxe2Ktg

Upp till toppen
Annons: