Annons:
Etikettvilda-och-tama-djur-ej-kritik
Läst 1062 ggr
JazzBass
7/8/14, 8:01 PM

Räv i skogsbrynet

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Var på väg till stugan sent en kväll och mötte den här räven på vägen. Kom inte att tänka på att ha systemkameran redo (man ser ofta vilda djur på det här stället), men mobilen hade jag iaf i fickan. Stannade sakta in på vägen och räven kikade förundrat på bilen från skogsbrynet. Då tog jag den här bilden. Andra bilden blev inget att ha men den här blev jag faktiskt rätt nöjd med, trots rätt dålig bildkvalitet. Det betyder sist och slutligen så lite, om innehållet talar till en. :-) Bilden är så gott som obehandlad (men jag skar lite grann i kanterna för att se om bilden blir rätt väg på det viset, få se…)

Medarbetare på foto, sång och matlust iFokus

Annons:
Tjeja
7/8/14, 8:47 PM
#1

Oj vad kul! grattis! .. ser nästan ut som en målning på grund av kvalitén. Jag tycker bilden är helt rättvänd på detta hållet! Räven blir centrum på ett naturligt sätt liksom.

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

JazzBass
7/8/14, 9:10 PM
#2

#1 - Tack! :-) Ja den blev rätt vänd. Tidigare här på iFokus blev iphonebilder tagna på högkant visade i liggande format, men nu blev det rätt. Beskar bilden lite grann och sparade om den, kanske var det det som hjälpte, eller nåt annat. Bra att det blev rätt iaf.

Medarbetare på foto, sång och matlust iFokus

Upp till toppen
Annons: