Annons:
Etikettkameror-objektiv-och-annan-utrustning
Läst 566 ggr
RebeccaG
2014-05-11 22:50

Letar kamera

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tja!
Jag letar efter en lite mindre, ganska kompakt kamera. 
Jag har kollat lite på Sony HDR-GW66WE och Panasonic Lumix DMC-G6, men undrar vad ni rekomenderar?

Jag behöver: 
- En liten kamera, inte något i storlek med en systemkamera utan något litet & kompakt helt enkelt.
- Jag vill kunna filma & ta bilder med den, displayen ska kunna roteras. 
- Den ska helst inte vara snordyr, då jag är student har jag inte hur mycket pengar som helst.
- Gärna något man kan fästa ett stativ till, men inget krav. 

Just nu har jag en Casio Exlim, har haft den så länge att jag inte ens minns när jag fick den😐En OK kamera men som är på sista versen tyvärr, så nu vill jag uppgradera mig(behöver inte vara flångans ny) till något bättre & lite mer proffsigt. 
Jag filmar & tar foton med iPhonen & min iPad i dagsläget, men jag smsar & pratar i telefon en del så behöver bateriet. iPaden är bra men rätt otymplig(då jag är kaninhoppare så filmar jag starter och så, iPaden blir lätt tung i handen om jag filmar länge)-

Behandla andra såsom du själv vill bli behandlad
Mina kaninselar m.m. | Min blogg | Min uppfödning 
| Youtube

Annons:
Bodin99
2014-05-13 17:05
#1

Köp en Panasonic Lumix TZ60 eller en Sony RX100 så kan jag garantera att du blir nöjd. Sonyn har bättre bildkvalitet, Panasonic är trevligare att använda. Den har bättre kontroller och inbyggd elektronisk sökare. Men Sonyn har bäst bildkvalitet i klassen…

Upp till toppen
Annons: