Annons:
Etikettövrigt
Läst 499 ggr
[Teddies matte]
2014-05-07 20:02

Usb-sladd med, cyberphoto?

Får man numera med en överföringssladd eller ej när man beställer systemkamera från Cyberphoto? Med min förra systemkamera fick jag med, däremellan fick jag inte med till en kompaktkamera, nu har jag beställt min nästa systemkamera, får jag med en nu måntro?

Annons:
Inkanyezi
2014-05-07 22:45
#1

I regel följer det med en sladd med kameran, och vissa kameror har inte standardsladd. I de fallen brukar det alltid följa med en sladd.

Men det beror inte på var du beställer, utan det är vad som finns med i kartongen när man köper en kamera. Den levereras så från fabriken. Cyberphoto lägger inte dit någon sladd om det inte ingår, när man bara beställer en kamera.

Om du laddar hem bruksanvisningen från nätet, så brukar det stå där vilka bitar som ingär när man köper kameran.

[Teddies matte]
2014-05-07 22:58
#2

#1 Hade tänkt beställa med en sladd skilt, ifall jag inte skulle få med en nu heller, men det fanns inte med bland kamerans tillbehörflik på cyberphoto (canon eos 70D), så antagligen kommer det med en? Edit; nu hittade jag, den fås med.

Inkanyezi
2014-05-07 23:09
#3

Canon använder en standardsladd med mini USB mot kameran. Om någon saknar en sådan, så skickar jag gärna en. Jag har knippor av såna.

Upp till toppen
Annons: