Annons:
Etikettövrigt
Läst 472 ggr
Kille33
4/7/14, 12:18 PM

Fototräff, kolla hit....., fotografera redigera ko

Precis så som överskriften lyder, så undrar jag om det finns någon eller några som skulle vara intresserade av att träffas, just för att fotografera, konversera, kanske grilla, fika, snacka skit och så!?

Har haft sådana träffar några gånger och det har varit väldigt lyckat resultat, där alla har trivts, varit delaktiga och det har blivit riktigt roligt. Vi har inte varit så många, så alla har haft en viktig roll med sitt närvarande, en av mina punkter ligger just på gemenskap, komma ut, träffa nya människor, och ett gemensamt tema: fotografera

Om man sedan inte har någon kamera, kanske hellre vill hjälpa till, lära sig nytt, ställa frågor etc, så är det helt okej det också. Beroende på hur många vi blir och vad som efterfrågas, så kan man lära sig lättare redigering, grunderna i fotografering eller vad man nu vill.

Själv har jag fotograferat i många år, på en glad amatör hobby nivå.

Då jag bor i Södra Skåne lite utanför Malmö, så är tanken att det är där som träffen kommer att hållas. Vi lägger upp det tillsammans helt enkelt. Har bra tillgång till ställe nere vid havet, bra tomt, bra fotograferingsmöjligheter och om det blir dåligt väder kan man vara inomhus.

Ja, det var lite kort, nu undrar jag, finns det någon som är intresserad att deltaga?

Skicka mig ett PM här inne, skriv här nedan eller så, så hoppas jag att vi kan planera in en träff nu snart.

Välkommen

Ps. Träffen är gratis, om vi ska äta etc delar vi på det. Ds

Annons:
Po A
4/7/14, 4:57 PM
#1

Trevligt initiativ….

Jag är på. För detta kan bli skoj. Jag kan säkert bidra med något på träffen.

Po.

uffelarsen
4/7/14, 9:25 PM
#2

Jag är också intresserad. :-)

Upp till toppen
Annons: