Annons:
Etikettkritik-nybörjare
Läst 622 ggr
StarLuck
2014-04-07 12:03

Kritik på kattbild

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag vill gärna ha lite konstruktiv kritik på denna bild, och/eller vad ni tycker om den:

Annons:
[Mintassen]
2014-04-07 12:17
#1

Väldigt fin bild söt katt ❤️

Blev sugen på att fota killens katt Busan 👍

MrDeviant
2014-04-07 12:19
#2

Snygg bild! Jag gillar hur ögonen framhävs!


fatcat
2014-04-07 12:31
#3

Jättefin! Tycker dock en liten del av nosen har en skvätt av rosa färg.

"If anything can go wrong, it will." - Murphys Law

StarLuck
2014-04-07 12:35
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Tack! :) Hon är min lilla ögonsten! <3

#3, Ja det stämmer, den är rosa och svart ;)

Här är en till bild på henne(som sagt, kom gärna med kritik där ni tycker att det behövs, jag behöver utvecklas):

fatcat
2014-04-07 13:07
#5

Hon ser överlycklig ut, vad för godis har du framför kameran? 😎🐱

"If anything can go wrong, it will." - Murphys Law

Ylva-Li
2014-04-07 14:42
#6

Jag gillar verkligen bilderna! En otroligt söt katt.

Kompositionen tycker jag är helt ok. Gillar andra bilden mer då jag tycker helheten är så bra här. Man ser hela henne och tassarna, åh tassarna!
Jag skulle vilja ha den lite ljusare och lite mer kontrast, men det är en smaksak. ;)

//Ylva-Li 

 || Studio Li (foto) ||

Annons:
StarLuck
2014-04-07 18:46
#7

#5 Hon var ganska förnöjsam ;) Godiset framför kameran är min söta lilla tös av rasen Brittiskt Långhår (om jag tolkade dig rätt i din fråga nu🤪).

#6 Tack för feedback Ylva-Li! =) Jag gillar också den andra bilden mer! När man bygger hemsidor är det bra med både helkroppsbilder och ansiktsbilder på katterna, så jag la upp båda för att få höra med er vad ni tycker och kan tipsa mig om! =)

Ylva-Li
2014-04-07 18:51
#8

Jag håller helt med. :)
Jag brukar stå på kattutställningar ibland och just då brukar kunderna vilja ha helkropp, men jag tar oftast blandat så de kan välja. ;)

//Ylva-Li 

 || Studio Li (foto) ||

StarLuck
2014-04-07 19:04
#9

#8 Vad roligt!🙂 Det är nog lite av en dröm jag har, utvecklas till den grad att jag kan stå på kattutställningar m.m.m. 

En fråga, när du skriver att du skulle vilja att min bild var lite ljusare och hade lite mer kontrast, menar du då kamerainställning eller lika väl i redigering sedan? :)

Ylva-Li
2014-04-07 19:44
#10

Redigering. :)

Lite ljusare och lite mer kontrast tror jag skulle vara pricket över i:et på de här.

//Ylva-Li 

 || Studio Li (foto) ||

Perly
2014-04-07 20:30
#11

Tycker att båda bilderna är väldigt fina och harmoniska där ögonen lyfts fram på ett väldigt fint sätt, föredrar dock den andra då den känns lite skarpare just runt nos och mun, för min del är den första bilden för "soft" över detta område

Alltid Oavsett

Upp till toppen
Annons: