Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

Flygfoto - Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Allmän diskussion kring fotografering A-B-C, alla misslyckade bilder Adobe Photoshop/Lightroom/Elements Bildanalys Bildhantering Om sajten Foto iFokus, kritik & förslag Foto iFokus fototävlingar & fotolekar Fotografera Art & abstract, fyrverkerier Ej kritik Fotografera arkitektur och gatufoto. Ej kritik Fotografera fordon och sport. Ej kritik Fotografera landskap & natur. Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Fotografera makro & stillbilder - Ej kritik Fotografera mat - Ej kritik Fotografera människor. Ej kritik Fotografera vilda djur & husdjur. Ej kritik Kameror, objektiv och annan utrustning Kritik - Hård Kritik - Medel Kritik - Nybörjare Kurser & Utbildningar - Bildtema & Fototeknik Läsvärt Mjukvara Mobiltelefoner - fotorelaterat OT - Off Topic Okategoriserade bilder Ej kritik Pinhole- och Toycamera Redigera mina bilder Säljes, köpes eller bytes Webbplatser Övrigt
Fotografera mat - Ej kritik

Tårta med rosor och murgröna gjorda i socker

2014-03-21 14:23 #0 av: skogstossan

Den här projektet har jag sysslat med i veckan. Bilden är tänkt att fungera lite som reklam för den kurs jag ska hålla i sockerrostillverkning om ett par veckor. Redan 4 stycken som har anmält sig. Det är jag väldigt glad för.:) 

Anmäl
2014-03-21 14:40 #1 av: Ponnymuppen13

Snyggt!

Anmäl
2014-03-21 14:52 #2 av: Niklas

Vad är det som är ätbart i bilden? Något mer än rosorna?

Vänliga hälsningar, Niklas
» Förbättra din engelska på iFokus systernätverk, Savvity 🎈.

Anmäl
2014-03-23 18:00 #3 av: skogstossan

#2 Det är sockerblommor som delvis är gjorda i ätbart material. Om man är sugen på att ta sig en smakbit på blommorna går det bra även om blommorna inte är gjorda för att ätas. Dom räknas inte som livsmedel då jag byggt dom på floristtråd och bundits samman i buketterna med floristtejp. Dom har alltså mest ett dekorativt syfte. 

Anmäl
2014-03-24 14:04 #4 av: Niklas

Okej. Tack för svaret! :-)

Vänliga hälsningar, Niklas
» Förbättra din engelska på iFokus systernätverk, Savvity 🎈.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.