Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

Flygfoto - Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Allmän diskussion kring fotografering A-B-C, alla misslyckade bilder Adobe Photoshop/Lightroom/Elements Bildanalys Bildhantering Om sajten Foto iFokus, kritik & förslag Foto iFokus fototävlingar & fotolekar Fotografera Art & abstract, fyrverkerier Ej kritik Fotografera arkitektur och gatufoto. Ej kritik Fotografera fordon och sport. Ej kritik Fotografera landskap & natur. Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Fotografera makro & stillbilder - Ej kritik Fotografera mat - Ej kritik Fotografera människor. Ej kritik Fotografera vilda djur & husdjur. Ej kritik Kameror, objektiv och annan utrustning Kritik - Hård Kritik - Medel Kritik - Nybörjare Kurser & Utbildningar - Bildtema & Fototeknik Läsvärt Mjukvara Mobiltelefoner - fotorelaterat OT - Off Topic Okategoriserade bilder Ej kritik Pinhole- och Toycamera Redigera mina bilder Säljes, köpes eller bytes Webbplatser Övrigt
Bildhantering

Skriva ut bilder sthlm?

2014-03-02 23:43 #0 av: emelieeva

Hej,

skulle vilja ha ett snabbt svar, och har inte hittat något aktuellt hittills. Jag skulle behöva skriva ut ca. 100 bilder någon stans i Stockholm. Jag vill inte göra det över internet och undrar därför vart det är bäst att göra detta i butik? Hur står det till tids- och prismässigt på olika ställen? Har någon erfarenhet som kan skicka vidare den till mig på 12 timmar? 

Tackar för svar! 

Anmäl
2014-03-04 00:23 #1 av: Taggeman

Dom här ska göra bra jobb! http://www.fotokungen.com/om-fotokungen-i-45.aspx

En test från 2012 http://www.fotokungen.com/bast-i-test-i-67.aspx

Medis på Fågelskådning iFokus

🦅 ><> ><> ><> ><> (^I^)><> ><> ><> <>< 🦅

Anmäl
2014-03-04 18:25 #2 av: emelieeva

yes, var där och beställde igår och hämtade ut idag, supernöjd! 

Anmäl
2014-03-04 19:28 #3 av: Taggeman

Bra då vet man att det blir bra. Tummen upp

Medis på Fågelskådning iFokus

🦅 ><> ><> ><> ><> (^I^)><> ><> ><> <>< 🦅

Anmäl
2014-03-04 23:10 #4 av: emelieeva

yes sir! 

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.