Annons:
Etikettövrigt
Läst 367 ggr
lilla jag
2014-03-01 11:33

Jag har fått min nya kamera!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej 😃

Nu är jag på bästa foto humöret pågrund av att igår fick jag en chockerande överaskning när jag kom hem ifrån skolan… Det stog en helt ny kamera på sängen i mitt rum och en lapp där det stog Vi vet ju att du alltid älskat att fota och dina tidigare kameror varit lite mer amatör kameror, så här har du en lite mer avanserad kamera som vi vill att du ska ha! 😃 Det blev en Nikon 7D som är helt och hållet MIN 😮Jag blev nog lyckligare än någonsin och inte nog med det, min morbror har kommit ner som är utbildad fotograf som ska försöka lära mig lite med bländar tid och Iso m.m😎 Så now Im back  🏆 Om ni vill ge lite tips på bra sidor om fakta om tex. Slutar tid och Iso mm eller bara vill skriva era tips… skriv jätte gärna i tråden 😍 Ladda gärna upp bilder ni tagit med era Nikon 7D om ni vill 😂

// Olivia>The dogs!

 

Min blogg Länk

Annons:
[VSK]
2014-03-01 11:41
#1

👍🙂

Lycka till med nya kameran. -är helt övertygad som att vi kommer få se massor med fina bilder här tagna med den sen ☝️

Inkanyezi
2014-03-01 11:45
#2

Det blir nog bra. Spelar nog ingen roll om det är Volvo eller Saab.
Du kan ju döpa den till Hasselblad eller något.

Hoppas att du tar lika fina bilder med den nya som du har gjort hittills, jag gillar verkligen dina bilder.

Lycka till med nya kameran.

Martin
2014-03-01 14:45
#3

psstt: Canon 7D, inte Nikon.

Men grattis till kameran och ser fram emot dina bilder!

mvh Martin

lilla jag
2014-03-01 17:57
#4

Hehehe oj 👍

// Olivia>The dogs!

 

Min blogg Länk

Upp till toppen
Annons: