Annons:
Etikettvilda-och-tama-djur-ej-kritik
Läst 1131 ggr
Jessicahagstrom94
2/28/14, 7:18 PM

Vilken?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag ska göra en minnestavla till katten Hans som vi förlorade 24/11-12 (bättre sent än aldrig sägs det ju).

Men jag vet helt ärligt inte vilken bild jag ska ta, jag har två favoriter som jag väljer mellan..

1.

Annons:
Jessicahagstrom94
2/28/14, 7:19 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Eller den här? 
Jag tänker att den här ser mer ut som en minnesbild av någon anledning? Men samtidigt stör jag mig något oerhört mycket på den kapade nosen, detta var egentligen en failad bild som jag skulle radera..

Vill ni se fler förslag?

[Shackalen]
3/1/14, 7:43 AM
#2

Den första enligt mig :)

Mattis99
3/1/14, 8:22 AM
#3

Jag tänker så här, båda är bra bilder så själv skulle jag välja den som har störst känslomässigt värde för dig. Fast om du ändå inte kan bestämma dig så skulle jag välja den andra.

Paltn
3/1/14, 8:52 PM
#4

Den andra är klart snyggast tycker jag, den har mest karaktär och blir snyggast på väggen. Den första är mer "fotoalbum-stuk" medan den andre är "tavel-stuk" imho.

// Paltfan

[EllenAlicia]
3/1/14, 9:01 PM
#5

den andra ärr snyggast men tkr första :)

Jessicahagstrom94
3/2/14, 3:03 PM
#6

Tack för era åsikter! :)

Har lagt upp frågan på min blogg också och just nu verkar det nästan vara lika många röster på båda xD jag får sätta mig och räkna sen.

Jag funderar nästan på om man skulle sätta ihop bilderna som ett collage och sen göra en tavla, så man får med båda två.

Annons:
Upp till toppen
Annons: