Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

Flygfoto - Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Allmän diskussion kring fotografering A-B-C, alla misslyckade bilder Adobe Photoshop/Lightroom/Elements Bildanalys Bildhantering Om sajten Foto iFokus, kritik & förslag Foto iFokus fototävlingar & fotolekar Fotografera Art & abstract, fyrverkerier Ej kritik Fotografera arkitektur och gatufoto. Ej kritik Fotografera fordon och sport. Ej kritik Fotografera landskap & natur. Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Fotografera makro & stillbilder - Ej kritik Fotografera mat - Ej kritik Fotografera människor. Ej kritik Fotografera vilda djur & husdjur. Ej kritik Kameror, objektiv och annan utrustning Kritik - Hård Kritik - Medel Kritik - Nybörjare Kurser & Utbildningar - Bildtema & Fototeknik Läsvärt Mjukvara Mobiltelefoner - fotorelaterat OT - Off Topic Okategoriserade bilder Ej kritik Pinhole- och Toycamera Redigera mina bilder Säljes, köpes eller bytes Webbplatser Övrigt
Fotografera vilda djur & husdjur. Ej kritik

Vilken?

2014-02-28 19:18 #0 av: Jessicahagstrom94

Jag ska göra en minnestavla till katten Hans som vi förlorade 24/11-12 (bättre sent än aldrig sägs det ju).

Men jag vet helt ärligt inte vilken bild jag ska ta, jag har två favoriter som jag väljer mellan..

1.

Medarbetare @ Katter Ifokus.
Anmäl
2014-02-28 19:19 #1 av: Jessicahagstrom94

Eller den här? 
Jag tänker att den här ser mer ut som en minnesbild av någon anledning? Men samtidigt stör jag mig något oerhört mycket på den kapade nosen, detta var egentligen en failad bild som jag skulle radera..

Vill ni se fler förslag? 

Anmäl
2014-03-01 07:43 #2 av: [Shackalen]

Den första enligt mig :)

Anmäl
2014-03-01 08:22 #3 av: Mattis99

Jag tänker så här, båda är bra bilder så själv skulle jag välja den som har störst känslomässigt värde för dig. Fast om du ändå inte kan bestämma dig så skulle jag välja den andra.

Anmäl
2014-03-01 20:52 #4 av: Paltn

Den andra är klart snyggast tycker jag, den har mest karaktär och blir snyggast på väggen. Den första är mer "fotoalbum-stuk" medan den andre är "tavel-stuk" imho.

Anmäl
2014-03-01 21:01 #5 av: [EllenAlicia]

den andra ärr snyggast men tkr första :)

Anmäl
2014-03-02 15:03 #6 av: Jessicahagstrom94

Tack för era åsikter! :)

Har lagt upp frågan på min blogg också och just nu verkar det nästan vara lika många röster på båda xD jag får sätta mig och räkna sen.

Jag funderar nästan på om man skulle sätta ihop bilderna som ett collage och sen göra en tavla, så man får med båda två.

Anmäl