Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

Flygfoto - Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Allmän diskussion kring fotografering A-B-C, alla misslyckade bilder Adobe Photoshop/Lightroom/Elements Bildanalys Bildhantering Om sajten Foto iFokus, kritik & förslag Foto iFokus fototävlingar & fotolekar Fotografera Art & abstract, fyrverkerier Ej kritik Fotografera arkitektur och gatufoto. Ej kritik Fotografera fordon och sport. Ej kritik Fotografera landskap & natur. Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Fotografera makro & stillbilder - Ej kritik Fotografera mat - Ej kritik Fotografera människor. Ej kritik Fotografera vilda djur & husdjur. Ej kritik Kameror, objektiv och annan utrustning Kritik - Hård Kritik - Medel Kritik - Nybörjare Kurser & Utbildningar - Bildtema & Fototeknik Läsvärt Mjukvara Mobiltelefoner - fotorelaterat OT - Off Topic Okategoriserade bilder Ej kritik Pinhole- och Toycamera Redigera mina bilder Säljes, köpes eller bytes Webbplatser Övrigt
Bildhantering

App för "mjuka och varma" bilder?

2014-02-06 12:43 #0 av: [malinkih]

Hej! Är det någon som kan hjälpa mig, vilken app är bra för att få till det
där ljusa, varma och mjuka effekterna till bilderna på mobilen?
har en iphone.
Är sååå tacksam för svar!

Mvh

Anmäl
2014-02-06 15:48 #1 av: Carrosh

Hur menar du med varma och mjuka? Helhetsintrycket eller är det färgerna du menar? Är det redigering eller filter du har tänkt dig att använda dig av?

Anmäl
2014-02-06 18:00 #2 av: [malinkih]

Alltså både och, så svårt att förklara..

Men liksom mjuka ljusa bilder, ej skarpa och utan mycket skuggor
Förstår du vad jag menar? Tusen tack för svar!

Anmäl
2014-02-07 16:31 #3 av: Carrosh

Om du vill ha bilder utan skärpa får du nog blurra, eller kanske hålla något framför linsen för att få det blurrigt. Men det finns ju även filter som kan mjuka upp. Du får nog prova dig fram med olika filter-appar för att se vad du hittar.

Anmäl
2014-02-09 14:50 #4 av: NäraNaturen

jag använder photoshop express och frameartist, men sedan finns det ju inbyggda redigeringsmöjligheter om du tex. avser att ladda upp bilder på fb dyl.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.