Annons:
Etikettbildhantering
Läst 602 ggr
LillPom
1/23/14, 12:58 PM

Hjälp bild hjälp sitter fast.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Jag har jobbat med den här bilden ett tag nu men jag känner inte att den duger! 

Jag studerar fotografi och nu har jag en kurs som är att man ska klippa ur ett objekt till en annan 3D bakrund.

Läraran tycker jag kan sluta nu och bli klar… men jag är inte nöjd.. Jag har redan ändrat lite som inte finns med på just den här bilden.. som en spegling bakom modellen och mer skuggor neranför osv… tagit bort highlighten på knäna.

Kan inte ladda upp den nu för den är större som jag jobbar med.

Men jag söker någon här som kan verkligen ge mig hjälp så jag kan utveckals! Jag tycker liksom inte att detta duger för de ser inte bra ut i mina ögon men jag har jobbat så länge med den nu att jag tror jag är blind vid de här laget.

Så snälla ge mig verkligen bra råd och kritik! Jag vill verkligen! Berätta för mig hur jag ska göra och vad jag kan fixa i photoshop :) Kanske något  som jag inte gjort förut?? Detta är mitt första försök på denna typ av ''foto'' men jag vill göra de så bra de går iaf :) Jag vill utmana mig själv. Tack!

Annons:
Schnauzertik
1/23/14, 2:18 PM
#1

Snyggt o bra jobbat. Lite av en modern Alice i underlandet.

Är lite nyfiken på hur hammaren kommer in i sammanhanget, håller hon på att försöka slå sig ut eller något sådant?

Är tveksam till oskärpan på sidan om henne, ser lite skumt ut.

Men som sagt mycket bra jobbat.

Värd för Pensionärer

Upp till toppen
Annons: