Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

Flygfoto - Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Allmän diskussion kring fotografering A-B-C, alla misslyckade bilder Adobe Photoshop/Lightroom/Elements Bildanalys Bildhantering Om sajten Foto iFokus, kritik & förslag Foto iFokus fototävlingar & fotolekar Fotografera Art & abstract, fyrverkerier Ej kritik Fotografera arkitektur och gatufoto. Ej kritik Fotografera fordon och sport. Ej kritik Fotografera landskap & natur. Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Fotografera makro & stillbilder - Ej kritik Fotografera mat - Ej kritik Fotografera människor. Ej kritik Fotografera vilda djur & husdjur. Ej kritik Kameror, objektiv och annan utrustning Kritik - Hård Kritik - Medel Kritik - Nybörjare Kurser & Utbildningar - Bildtema & Fototeknik Läsvärt Mjukvara Mobiltelefoner - fotorelaterat OT - Off Topic Okategoriserade bilder Ej kritik Pinhole- och Toycamera Redigera mina bilder Säljes, köpes eller bytes Webbplatser Övrigt
Allmän diskussion kring fotografering

Inspiraton?

2014-01-17 16:56 #0 av: Inkanyezi

Jag tror att ett bra sätt att inspireras till att fotografera är att titta på bra bilder. Min syster länkade till den här sidan nyss:
http://www.boredpanda.com/animal-children-photography-elena-shumilova/

Anmäl
2014-01-17 17:29 #1 av: JNN

Vad lustigt, jag fick också den sidan länkad till mig för en stund sen i dag..

Men det är otroligt vackra bilder där!

Anmäl
2014-01-17 17:59 #2 av: VSK

Jösses så snygga bilder.

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2014-01-17 18:03 #3 av: DenLin

Tack för att du delade med dig!

Anmäl
2014-01-18 17:10 #4 av: [norrpojk65]

Fantastiska bilder! 

Anmäl
2014-01-18 17:34 #5 av: leemland

Gud vad denna länken sprids :) Såg den först här och när jag sedan loggade in på G+ så var det flera som hade delat den där :) Och även på något annat ställe såg jag den . Kul :) 

Ja otroligt fina bilder det är :) 

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Anmäl
2014-01-19 09:52 #6 av: [Jens]

Ja, jag har med sett denna serie av bilder på många olika ställen. Otroligt vackra bilder !!

// Medarbetare på AkvariefiskiPhoneiPad, MAC och Hörselskadade.

Anmäl