Annons:
Etikettkritik-medel
Läst 504 ggr
Ridtravartjej
2014-01-07 13:01

Kritik - Staff

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!
Skulle gärna vilja ha lite kritik på denna kille!

Denna gång när jag fota så försökte jag att placera hunden i mitten av fotot och just på denna bild att de skulle vara mer luft på den sidan han kollar åt :)
Dock är de väl inte världens mest planerade fotografering utan jag bara fick sådan lust att fota :p
Men blev rätt nöjd ändå :)
Plus att jag klonat bort kopplet då jag tyckte de störde, dock är de tråkig bakgrund men men :p

www.minaprodukter.weebly.com

Annons:
JNN
2014-01-07 20:02
#1

Tycker att hunden i sig sitter fint och blev bra, men tycker nog att du kunde gått närmare den för att fylla ut bilden lite, och då också undvikit stammen i övre högra hörnet. då hade förmodligen bakgrunden synts mindre och blivit lite oskarpare.

Skärpan på hunden är bra, enligt mig, men vitbalansen är kanske lite för kall. Men i det stora hela är det en fin bild, och har du klonat bort kopplet så har du gjort ett bra jobb med kloningen!🙂

Ridtravartjej
2014-01-07 20:04
#2

#1 Tackar Tackar :D
Yes jag har klonat bort kopplet, kan lägga ut orginalbilden :D

Ridtravartjej
2014-01-07 20:06
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Här är original bilden :)

JNN
2014-01-07 20:12
#4

Där ser man! Ja kopplet var ju inte så kul där, men i den bilden ser man mer av trädstammen, och då tycker jag nästan att den stör mindre helt plötsligt…!

Ridtravartjej
2014-01-07 20:15
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

#4 jo men precis :p
Ja jäkligt synd att den skulle vara just när, men kunde inte beskära bilden mer heller för då hade huvudet hamnat för långt upp i bilden och då hade de sett konstigt ut :p

Här är en till bild jag gillar mycket också :)
Fast här va kopplet inte så jätte svårt att ta bort :)

JNN
2014-01-07 20:23
#6

Också en fin bild, ser ut som om jycken väntar på att nån ska ta bollen av den..!

Annons:
Ridtravartjej
2014-01-07 20:27
#7

#6 haha i verkligheten så sket han fullständigt i bollen då de va folk som va mer intressant :p

Upp till toppen
Annons: