Annons:
Etikettövrigt
Läst 2619 ggr
uffelarsen
2013-12-29 19:32

Morgon makeup ;-) (zombie)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sitter och sorterar bilder och då dök denna upp , tyckte hon var lite kul så jag tänkte höra om hon funkar för er med.

Annons:
uffelarsen
2013-12-30 08:32
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Här kommer en till från samma mapp, jag har ett större antal bilder i detta temat som jag måste fixa till så jag vill gärna höra om det funkar innan jag lägger ner för mycket tid på det, funkar dom eller är det skit?

uffelarsen
2013-12-30 08:41
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

ytterligare en bild från samma tema

uffelarsen
2013-12-30 12:09
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

En sista.

MagArne
2013-12-30 14:17
#4

Är de stora såren smink eller är det något du redigerat på bilden själv?

Berätta lite om dina otroligt fascinerande bilder. Hur har du fått till dem så bra?

soren-p
2013-12-30 15:48
#5

Dom är obehagligt bra Uffe!

hydman
2013-12-30 16:29
#6

Håller med #5!

Annons:
[norrpojk65]
2013-12-30 18:26
#7

Läckra kort! 

Nyfiken på vad det är för effekt ?

bgtommyalm
2013-12-30 18:52
#8

Förlåt en helt personlig åsikt men detta är vedervärdigt. Det här ser vi nog av i media. Men visst är det fotokonst. I sin mest effektsökande yttring. Vi klagar på konstlade modeller som har gjorts smalare och vackrare, men detta skall antagligen passera som konst. Nej tack!

Önskar dig en bra dag.    Tror mer på kunskap än på prylar!

Medarbetare på Modellfoto i Fokus

uffelarsen
2013-12-30 18:58
#9

Kul att dom verkar funka, Bilderna är tagna på statister då dom satt och väntade på att scenen skulle tas. Dom är sminkade för ändamålet och jag har bara "bättrat" på effekten så den passade min smak, Jag bifogar ett "original" för sakens skull. Bilderna skall vara med i en bildserie på min hemsida för att visa vad som händer under ett par dagars filminspelning.

uffelarsen
2013-12-30 19:14
#10

Hmmm Tommy så var det inte tänkt , bilderna var inte ämnade som någon form av sjukt budskap eller liknande utan helt enkelt bilder från en filminspelning.Jag tänkte inte alls på att dom kunde vara stötande på något vis. Jag tar bort dom med en gång, vilket tydligen inte går…. Då får någon anmäla bilderna och en moderator ta bort dom så fort det bara går och jag ber tusen ggr om ursäkt.

/Uffe

Schnauzertik
2013-12-30 19:56
#11

Det här är inte riktigt min stil men tycker du har lyckats  bra med din redigering. Däremot stör jag mig på alla ärr som jag tycker drar uppmärksamheten från ansiktena och uttrycken och dessutom ser påklistrade och väl onaturliga ut.

Värd för Pensionärer

bgtommyalm
2014-01-01 16:49
#12

uffelarsen, jag skull inte drömma om att anmäla dina bilder. Jag fattade inte vad för typ av bilder det är. Bilderna är tekniskt mycket bra och sminkningarna är skickliga. Men budskapet i dem kan missförstås därav min reaktion. Du skall inte be om ursäkt men jag gör det nu när jag förstått syftet med dem.

Önskar dig en bra dag.    Tror mer på kunskap än på prylar!

Medarbetare på Modellfoto i Fokus

uffelarsen
2014-01-01 22:33
#13

:-)  inga problem Tommy, jag blev dock lite förvånad över din reaktion. Även om man inte gillar innehållet så skapade bilderna en reaktion och då blir jag glad, för hade ingen gillat dom eller ogillat dom hade jag dumpat dem direkt. En bild måste (för mig) trigga något annars är det bara en intetsägande bild bland miljoner andra intetsägande bilder. Jag gillar att fota saker som ger mig en utmaning och detta var helt nytt för mig, vi ser på bilder på olika sätt. Ett litet färskt exempel, jag har 3 sidor med bilder i det senaste numret av Soldat och teknik. 2 bilder som jag gillade speciellt kom med, dom flesta andra som redaktionen valde var för mig just bilder och jag förstod inte riktigt varför dom hade valt just dom bilderna som dom gjorde och inte tog med dom andra som var i mina ögon betydligt bättre. Troligen såg dom något som inte jag såg när dom valde ut vilka bilder som skulle publiceras.

Nu håller jag på att skaffa utrustning för ett projekt som jag tror att du kommer att gilla ;-)

/Uffe

Annons:
Upp till toppen
Annons: